MiDiA Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) jeg formaterte min M65 uviten om at ALT ville forsvinne! og med ALT så mener jeg ALT t9- orlista,spill,bilder,temaer.... ALT! det som er verst er at ordlista og photoredigerings programmet også gikk bort... men jeg har funnet ut hvordan jeg skal fikse det... på my-siemens fant jeg alt PREINSTALLED programvare, men når jeg sendte det til mobilen min brukte jeg MPM phone explorer. og brukte da copy-paste operation... og filene kom inni telefonen men da jeg førsøkte å åpne dem så var dem bare tomme... ikke noen ting oppi.. og da lurer jeg på hvorfor og hvordan skal dette løses? Endret 23. september 2004 av Opus Lenke til kommentar
Opus Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
Gjest orden Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 (endret) Slettet. Endret 22. januar 2015 av orden Lenke til kommentar
tilli Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg gjorde det samme. Tenkte jo ikke så langt at alt ble borte. Men da jeg leverte mobilen til oppgradering(FW12) la de alt på plass igjen. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Hvor fant du/dere dette pre-installed greiene? jeg klarer ikke å finne det jeg... Har du hele url så er det konge:D Lenke til kommentar
Klorin Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Hvor fant du/dere dette pre-installed greiene? jeg klarer ikke å finne det jeg... Har du hele url så er det konge:D Her er en direkte link: M65 preinstalled software Download and unzip this file to your PC. Use the MPM software to transfer the contents from the PC to your mobile phone. Endret 12. oktober 2004 av klorin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå