Gå til innhold

6610i skal jeg kjøpe, eller?

Anbefalte innlegg

Jeg sitter med en Siemens c60, som ble kjøpt for noen måneder siden i all hast, siden min gamle telefon (bokstavelig talt) gikk i dass. c60 er som de fleste vet en dritt telefon, men den oppfyller alle de kravene jeg stiller. Grunnen til at den er en dritt, er at den oppfører seg som en dritt (det vanlige med å slå seg av i hytt og pine osv), samt at den har en plastikk look, og feeling som gjør at jeg nesten skjemmes over å ta den fram ute blant folk. Knirker å styrer så det er helt skummelt.

6610i ser også ut til å oppfylle mine krav, og at den har en radio (som ryktene forteller er veldig god) og kamera er jo bare positivt. Men bør jeg kjøpe denne telefonen? Er det noen andre telefoner som er like gode/bedre enn denne? Det som trekker mest er egentlig radioen..... Så kjøper jeg den eller?

Noen som gidder å gjøre seg noen tanker om det?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
6610 knirker iallefall også endel.

Det er jo en modell som begynner å bli litt smågammel, men det kommer jo an på hvor mange kroner du er villig til å bruke..

Er nettop det at jeg ikke vil gi så mye for den da..... Bruker den mye, men vil ikke betale et par tusenlapper ekstra for å få et bedre kamera og bedre skjerm..... Da kjøper jeg heller et vanlig kamera... men er jo bare meg det da..

Fikk inntrykk av testen til amobil.no at mobilen var ganske "solid" (tatt i betrakning av prisen selvsagt). Altså ikke knirkete, og ikke så voldsomt plastikk look over seg....!?!

Endret av The President
Lenke til kommentar

Min 6610i knirker ikke føles ganske så robust! syns ikke den har særlig plastic look ;)

radioen er digg :D kommer til å savne den på s65 :cry:

syns det er en ganske robust telefon en helt grei mobil

terningkast 3/4 i min bok.. :)

edit: skriveleifèr :blush:

Endret av Big-Boy
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...