Prikkus Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Bruker ikke å skru av maskinen når jeg legger meg, bare skjermen.Men jeg liker ikke de 5 kald katodene som lyser inni maskinen Så derfor setter jeg jakka mi over maskinen får at rommet ikke skal lyse har du noen gang tenkt på å skru av kanode lysene du har i dataen? styrer 4 av neon lysan.. fortsatt 1 neonlys som jeg ikke kan kontrollere også er det 2 kraftige lys som lyser kraftig,.. ukontrollert Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Slår aldri av skjermen jeg. maskinen står på 24/7, og siden jeg har av den gamle sorten, CRT skjermn så gidder jeg heller aldri vente på at den skal tenne og slå seg på. Og siden skjermen min er av den typen som blinker grønnt og oransje når den er i standby så går det ett millisekund til bildet er fremme.. Lenke til kommentar
whoi Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg skrur av skjermen når jeg ikke er hjemme, eller når jeg sover. Hvis jeg ikke bruker maskinen så skrur skjermen seg av etter 40 minutter. Liker det på den måten Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Må man slå av skjermen fysisk? Det hørtes litt irriterende ut, selv om det ikke er noen stor utfordring akkurat. Har CRT selv, men jeg må slå av skjermen fordi den piper sånn i standby. Har sagt det før, og jeg sier det igjen: Jeg venter i spenning på lavere priser på 19" LCD... Endret 26. september 2004 av Rikky Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du også ja.. vel.. skjermen min er nå 4 år gammel, og har ennå ikke vist anntydning til svakheter når det gjelder skjermbile, er en noname skjerm i fra julen 2000.. har også en 15" stående, i fra 97, funker like godt den selv om den har blitt brukt på nøyaktig samme måte som jeg forklarte ovenfor Lenke til kommentar
Sjøbanan Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg slår skjermen av hver gang jeg forlater den. Vet ikke helt hvorfor, men det er vel gammel vane tenker jeg. Samme her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå