aaeng Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Håpet det er noen som kunne gi meg råd om handlelista mi: Min Handleliste Er ute etter en rask PC som tar liten plass, god på multimedia og ikke har høyt støynivå. Jeg spiller ikke spill så trenger ikke det nyeste og beste innenfor ytelse. Håper noen kan si sin mening. Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 knall oppsett! støynivå kan jeg ikke si noe på ettersom jeg ikke har testet den modellen, men syns de fleste shuttler støyer litt for mye.. med mindre man kanskje går for en av de med ekstern psu. Lenke til kommentar
chil Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 har den shuttelen selv den er veldig stillegående. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Trengs ikke et grafikkort da? Er det nok med bare tv-kort? Eller har trådstarter det selv kanskje? Herr Brun Lenke til kommentar
phax Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) shuttle'n har innebygd grafikkkort. og det holder i massevis når man ikke skal spille. edit: sjeket dette for sikkerhets skyld og ser faktisk ut som denne shuttle'n ikke har integrert grafikk..! merkelige greier at de ikke har utelatt det på denne modellen.. da må han kanskje ta til takke med denne modellen istedetfor, visst han ikke har et skjermkort han skal bruke? Endret 24. september 2004 av phax Lenke til kommentar
aaeng Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 Hei! Takker for svar. Jeg kan jo bare kjøpe et greit skjermkort og sette inn. Syns kabinettet var litt dyrt til og ikke ha integrert skjermkort men. Har lenge vurdert MSI Mega 180, men trenger liksom ikke de fancy funksjonene, men kanskje jeg går for den likevel, hva syns dere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå