The Helper Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Vel, skulle hatt ett program, som økte volumet på midi filer. Bruker mobilen i arbeid, å da kommer problemer med poly-toner inn i bildet; 1. polytoner er for fjortiss-mobiler 2. polytoner har lavt volum 3. polytoner blander seg lett inn i annet støy ett enkelt spørsmål før ej forlater emnet om polytoner som negativt; Hva var egentlig problemet med de gode gamle hylende, skjerende- pipelydene? Så over til den delen av polytoner som ej liker; Sawyers-tune for dere som har spilt "transport tycoon" oppigjennom tiden så er denne kjendt. men, problemet mitt er da, den midi-filen har ett vanvittig lavt volum, er såvidt det er noen plinge-lyder ut av mobilen med volumet på fullt, så planen min var å guffe opp volumet på fila litt (en god del) slik at ej klare å høre den.. NOEN PROGRAMMER? Endret 23. september 2004 av The Helper Lenke til kommentar
andrenos Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 iTunes kanskje?! Der kan du iallefall skru opp volumet på sanger, men jeg er ikke helt sikker på om iTunes kan lese .midi sanger Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ja, har ett hjemme, men husker ikke hva det heter. Legger ut link til det senere. Lenke til kommentar
O. B. Lix Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Audiograbber er et program som kan konventere, justere lydstyrrke mm. Du kan også "konventere" fra gamle LP til CD... og ikke minst: Den er gratis (freeware) :!: Lenke til kommentar
The Helper Skrevet 25. september 2004 Forfatter Del Skrevet 25. september 2004 grei den audiograbber-greia, men den tok ikkje .MIDI og dermed så forsvant vitsen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå