Dr3as Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Leter etter no bra kjøling til socket 754, har en amd 64 3400 som jeg klokker litt, men blir fort varmt. En ting jeg leste sånn smått var om ejg ikke brukte orginal vifte kunne jeg ikke bruke Amd cool'n'quiet, er det sant? *håper på tips til kjøler* Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Denne og denne må vel gjøre susen Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Den vifta så litt jalla ut (unnskyld). Blir nok en papst vifte, siden jeg har veldig god erfaring med dem Kjøleren ser ikke dum ut men leter etter noen med erfaring på detta og hva med cool'n'quiet? Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 cool n quiet er en funksjon til prosessoren... men den ribba der er nok noe av det mest ultimate til den cpuen. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 cool n quiet er en funksjon til prosessoren... men den ribba der er nok noe av det mest ultimate til den cpuen. Det veit jeg da, men leste noe om at man måtte ha en orginal amd vifte for å få dette til å funke. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 jeg fikk anbefalt å bruke Thermalright sin SLK 948U, og ikke swiftech sin, pluss at de har testet Thermalright sin kjøler mange plasser og er derfor noe man kan stole på. Vel, du velger selv hva du vil ha. Lykke til med valget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå