Gå til innhold

Fornøyd kunde, neppe (tilbud 9800xt)

simalarion

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FX5800Ultra kort til 4 lake

Hvor kjedelig er ikke det kjøpet :blush:

Utenfor emne: ER det noen som vet hvordan man får en vifte til å blåse direkte på baksiden av grafikkortet? jeg ser også etter en bra pci kjøler som blåser direkte på fremmsiden(jeg har sett disse i salt et sted).

Edit: I salt - hehe så morsmont at jeg lar det stå

Forklaring: med foran\fremmesiden mener jeg på den siden av grafikkortet hvor viftene er festet

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Har nå bestilt dette

Å håper med det at det blir kaldere å stillere (viftene på skjermkortet mitt jobber mer når det er varmt, å bråker veldig!)

Takk for forslag, jeg betstilte begge.

Varenr. Ant. Art.Navn Eksl.mva. Inkl.mva.

FB123 1 stk. Zalman chipsetkjøler 84,68 105,01

ZMOP1 1 stk. Zalman vifte m/grill 72,58 90,01

ORDREINF: Slett restede varer fra ordre

SPFC70BL 1 stk. Vantec Spectrum systemkjøler, UV/LED 116,94 145,02

ORDREINF: Slett restede varer fra ordre

Lenke til kommentar

Har vært mye på Digitalimpuls i det siste da jeg har kjøpt nytt kabinett og investert en del i det siste. Hyggelige folk og veldig bra service, MEN det er dårlig samsvar mellom hva som er tilgjengelig i butikken og hva de har på webben. Prisene varierer også veldig.

Er det noen som vet hvor mange db denne kjølere gir?

Lenke til kommentar
tenkte på dette selv, men så trodde jeg at viften måtte hente luft fra et sted, at det ble mye motstand når du ikke fikk sugd inn luft bakfra, mulig jeg tar feil, har i alle fall betilt pci vifte + ei skinne som du kan feste vifter på rett over skjermkortet feks, geniale saker

Ja, jeg har skjært ut ett hull der viften er da... Så den henter luft fra under kabinette... (Har slike føtter som kabinettet står på så det går fint...)

Lenke til kommentar
Jeg har montert en 12x12 vifte i ''golvet'' på kabinettet som blåser luft rett opp på skjermkortet... ;)  Er ikke det en genial løsning eller... :D

blir ikke det mye støv i kabinettet da?

det blir jo som en støvsuger :tease:

Hehehe... :D har tenkt på det også jeg... Smarting* Host, host... ;) Jeg har seff. montert ett støvfilter der...

Edit: Men jeg synest at støvfilter stopper mye av luften.... Har prøvd med og uten, og der kom mye mer luft igjenom når filteret var fjernet... ;) (sjekket med hånden..

Endret av Prebo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...