dravisher Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har akkurat installert SP2 på den bærbare maskinen min. Etter installasjonen er det nå en sort stripe på høyre side av skjermen som er ca. 1,5 cm bred. Denne er der uansett hvilken oppløsning jeg bruker unntatt 640*480 (som jeg ikke kan velge som oppløsning nå). I 1024x768 er det slik at hele skjermbildet ikke vises, jeg må ta musen helt til høyre, og bildet scroller da bortover. Dette er selvsagt veldig uhøvelig. Jeg har et Geforce 4 go 420 skjermkort. Jeg har prøvd å installere nyeste drivere fra nvidia (regner med det er samme drivere som til desktopmaskiner siden jeg ikke fant noen andre). Det er en toshiba satellite med en celeron på 1.8GHz jeg bruker, finner ikke ut hva mer den heter, er ikke min maskin. Noen som har forslag? Takker for svar. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 det var merkelig hva med og start pcen i safe-mode og unistaler service pack 2? eller så kan du jo formater pcen da :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå