Gå til innhold

komplett.no med brevpakke forsendelse

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hoax skrev: 28/09/2004 : 19:13 

600,- grensen er nok litt lav, skulle nå vært 1000,- så det går ann å få seg en harddisk.

Ikke umulig at den blir økt, vi ser først an hvordan det går i starten.

Er det forhåndsbetalt så blir det for dumt at det kommer 20 stykker og sier de ikke har fått pakken sin i posten og at den må ha forsvunnet. Det ender bare med at Komplett slutter med brevpost og det vil vi vel ikke?

Vær ærlige ffs, bare dårlige mennesker som driver å svindler.

:love::love::love:

PS. "Komplett" Ikke ha logoer og sånn på brev, hvis dere har det så prøv å unngå det i nermeste fremtid. Postmenn legger faktisk feil av og til og da er det mere fristende for feile personer å stikke av med sakerne.

Et godt poeng, skal si i fra til lageret slik at vi kan unngå det i størst mulig grad.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte(25.09.2004) en Medion Universal Fjernkontroll MD40609 Touch Screen, Macro, Forhåndsprogrammert.

Uten tvil, borte i posten!

Neida, hehe.

Jeg har også bestilt den kontrollen, og den ble i dag tidlig registrer i Oslo, så jeg har den nok på Fredag.

Komplett.no: Er ikke KID-id et brukbart system for dere, slik at man kan betale via giro/nettbank?

Jeg prøver også å fikse meg VISA fortest mulig, så jeg kan bestille flere varer fortløpende.

Jeg håper det vil komme oppkrav for brevpost/forsikring snart (når kommer Posten.no på forumet?).

Takk og god natt!

:tease:

Lenke til kommentar

og mens vi er noenlunde på temaet, dere burde ta inn følgende produkter (kjenner flere som kommer til å mase på dere ang dette  )

http://www.wacom-europe.com/uk/products/in..._custom_kit.asp

http://www.wacom-europe.com/uk/products/in...ut_airbrush.asp

takker på forhånd

Sendt til innkjøp, ikke umulig at det dukker opp :) Takker for tipset!

Apropos Wacom produktene; er det ikke litt rart at Intuos 2 A4 koster noe mer enn Intuos 3 A4?

Skulle jo tro at Intuos 2 ville gå ned i pris nå(regner jo med at Intuos 3 er en forbedret modell)?

En annen ting er at det er trykkleif på alle Deres Intuos 3 'innlegg'; de heter altså Intuos, ikke Intous.

Flisespikkeri, og jeg har selv tatt feil en del ganger, men allikevel. :)

ingen leif på meg

Lenke til kommentar

Komplett.no

VENNLIGST! pakk ting da, fikk tilsendt en intuos3 a4 i orginal retail forpakning som var i heller dårlig stand. vi snakker her om et følsomt produkt som blir sendt med posten norge (og vi kjenner vel alle dem), esken er også UFORSEGLET! noe som også burde tilsi at den skulle blitt pakket i en større teipet eske. retail pakka er vel en 6-8cm dyp men produktet er tynt og ligger helt inntil baksiden praktisk talt uten noe buffer mellom det og omverdenen. det ser ut til å fungere normalt men man vet aldri om det har fått seg en skikkelig trøkk som vil få det til å feile senere (derfor kjøper jeg aldri noe brukt osv). gi beskjed til lagerfolkene at de må pakke ting som dette i fremtiden er du snill.

Lenke til kommentar
Rikky skrev: 28/09/2004 : 15:20  

Nå er det kommet vekt på det frontdekselet jeg linket til, men er den riktig?

Vekt: 40 g

Vekt m/ emballasje: 0.8 kg

Stemmer dette? 

Riktig vekt er 80 gram og det skal bli oppdatert på web så fort som mulig. Takker for tipset !

Nå er vekten endret, men jeg får fortsatt ikke brevpost på den. Kommer det av størrelsen på emballasjen?

Lenke til kommentar

Jobber selv "for" posten, og tenkte jeg skulle nevne noen ting som virker uklart i denne tråden:

-Postoppkrav er en tilleggstjeneste for A-post. Pris på tilleggstjenesten er 49,- per 30.09.04. Brevpostsendinger med kun postoppkrav er IKKE forsikret av Posten. Derimot kan man forsikre brevpost/oppkrav ved å sende brevet -->

-Rekommandert. Tilleggstjeneste for A-post. Pris på tilleggstjenesten er 37,- per 30.09.04. Brevet er forsikret for inntil 5000,- av Posten. Rekommanderte sendinger kan i de fleste tilfeller spores.

Det er ingen problem å kombinere de to tilleggstjenestene.

Den åpenbare ulempen ved bruk av de to nevnte tilleggstjenestene er at de må da hentes på postkontoret, uavhengig av størrelse. For A-post uten tilleggstjeneste må brevpost kun hentes på postkontoret hvis postkassen din ikke er stor nok.

Åpenbare fordeler med brevpost er:

-Pris

-Sendingstid. A-post sendes med fly i Norge (kun A-post som gjør det), og Posten garanterer at et visst antall av brevene er fremme morgenen etter de blir innlevert (husker ikke helt tallet, det var enten 90%, 93% eller 97%).

Håper det hjelper litt for de som måtte lure på dette. ;)

Syns forøvrig det er et bra tiltak av komplett.no å sette maksimumsverdi på sendingen. Svært sjelden jeg anbefaler kunder å sende verdigjenstander som brevpost (rekommandert er unntaket). Prisenforskjellen er sjelden mulig å rettferdiggjøre, ihvertfall på større gjenstander.

Lenke til kommentar
Jobber selv "for" posten, og tenkte jeg skulle nevne noen ting som virker uklart i denne tråden:

-Postoppkrav er en tilleggstjeneste for A-post. Pris på tilleggstjenesten er 49,- per 30.09.04. Brevpostsendinger med kun postoppkrav er IKKE forsikret av Posten. Derimot kan man forsikre brevpost/oppkrav ved å sende brevet -->

Håper ikke du jobber på posthus eller i PIB, uansett så er det svakt. Synes du burde vite at posten høynet prisen på postoppkrav den 1juli i år til 56 kr fordi prisen på giro innbetaling økte (pga skifte til BBS).

De kan også sende det som verdi brev med en assuranse avgift på 67 opp til 10.000 og deretter kr 3 pr 1000 lapp. Tape kommer ekstra på kr 10,50 (egen forseglingstape).

Dette er priser med MVA, og for privatpersoner, porto kommer i tillegg.

Hilsen en som har jobbet i PIB :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...