Gå til innhold

24 sesong 5


Anbefalte innlegg

Kjipt at det var siste episode i dag. Synes nesten det var litt rørende/trist slutt på denne sesongen. Kommer til å savne det å ikke ha 24 å se på etter trening.

 

Hva var det neste sesong skulle hete? Damen på TV sa noe som jeg ikke skjønte. Det skulle ikke hete 24 om jeg forsto det rett.

Dama snakka ikke om neste 24-sesong, hun snakka om en ny spenningsserie på TV2, 10,5 tror jeg den het. Skulle handle om noen greier i et jordskjelvområde. Hvem bryr seg vel om 10,5 når man har 24? :p

Åja.. Derfor jeg ikke skjønte noe av hva hun snakket om :p Blit lite nedsig å gå fra 24 til å se på den serien da :hrm: Men gleder meg til neste runde av 24. Det må jo bli noe helt annet, nå som han "ikke lever mer". Kanskje Jack blir terrorist? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Sliter faktisk med å bestemme meg for hvilken sesong som var best (i mine øyne). Likte veldig godt siste sesongen. Opprinnelig likte jeg sesong 1 best, men har sett den så mange ganger nå at jeg er blitt usikker (utrooooolig glad hu kona daua, mer irrirerende vesen skal en lete lenge etter!).

 

Får vel ende med at jeg liker alle veldig godt. Ikke be en mann velge mellom "barna" sine :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...