Goodall Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 Så på nrk2 i går David Letterman-show, der var det jaggu intervju med han som spiller Jack Bauer, dette var nok spillt inn i slutten av des. 04 eller begynnelsen av jan. 05 for der sa han nettop hvorfor det var 2 dobbelt episoder med engang. Han sa omtrent noe som: Det vil bli sendt 2 timer 9 jan. og 2 timer 10. jan og hvis jeg forstod det riktig så var det fordi de ville bli ferdig med episodene før sommeren, de hadde jo aldrig begynt å sende i januar før, derfor ble det litt heavy start Lenke til kommentar
glad Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 Så på nrk2 i går David Letterman-show, der var det jaggu intervju med han som spiller Jack Bauer, dette var nok spillt inn i slutten av des. 04 eller begynnelsen av jan. 05 for der sa han nettop hvorfor det var 2 dobbelt episoder med engang. Han sa omtrent noe som: Det vil bli sendt 2 timer 9 jan. og 2 timer 10. jan og hvis jeg forstod det riktig så var det fordi de ville bli ferdig med episodene før sommeren, de hadde jo aldrig begynt å sende i januar før, derfor ble det litt heavy start har det sent 2 ep på tv2 uten at jeg har fått det med meg eller. Lenke til kommentar
glad Skrevet 13. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2005 kan noen gi meg en eksakt dato på når det begynner, vill ikke gå glipp av flere episoder Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 kan noen gi meg en eksakt dato på når det begynner, vill ikke gå glipp av flere episoder Før det begynner i Norge? Jeg tror ikke jeg ville sittet og ventet på det, siden det ofte ikke kommer før i slutten av sommerferien (hvis jeg husker rett). Det David Letterman-programmet ble tatt opp/sendt 7 dager før det ble sendt i norge, altså den 5. januar. Er jeg den eneste som ikke kjente igjen Jack/Kiefer sin stemme? Er nok så vant til at han skriker "I need backup! I repeat: I need backup!" Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Lurer på hva han klarer på 24 timer denne gangen EDIT: Skal tv2 sende sesong 4? Endret 21. januar 2005 av <ingve> Lenke til kommentar
glad Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 klart de skal !! Lenke til kommentar
magio Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Blir virkelig spennende dette, gleder meg til episode 6. Veldig spennende intervjuer: 24inside Endret 21. januar 2005 av magio Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 24 er en knallbra serie gledere meg som en liten unge til sessong 4 kommer Lenke til kommentar
Godrick Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det som er morsomt med 24 sesong 4 er at muslimer er stemplet som terrorister :!: Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 1. Fordi "terroristene" er muslimer, betyr det da at alle muslimer er terrorister? 2. Det er morsomt fordi..? Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Blir bare mer og mer spennende Jeg skjelver når jeg ser på det, eneste serien/filmen hvor det skjer! Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 .. og det er faktisk utrolig digg å ikke ha hun teite Kim som hviner og havner i trøbbel i hver %&!"#%/& episode. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 .. og det er faktisk utrolig digg å ikke ha hun teite Kim som hviner og havner i trøbbel i hver %&!"#%/& episode. Helt enig, ble helt oppgitt over hvor mye som kan skje med en ung dame i løpet av 24 timer (ikke at selve hovedtrusslene i 24 er veldig realistiske heller da). Jeg liker ikke hun... husker ikke navnet, men hun mørke som har ligget med han fyren hos CTU... Og da mener jeg før den avsløringen om henne i episode 6 Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 .. og det er faktisk utrolig digg å ikke ha hun teite Kim som hviner og havner i trøbbel i hver %&!"#%/& episode. Helt enig, ble helt oppgitt over hvor mye som kan skje med en ung dame i løpet av 24 timer (ikke at selve hovedtrusslene i 24 er veldig realistiske heller da). Jeg liker ikke hun... husker ikke navnet, men hun mørke som har ligget med han fyren hos CTU... Og da mener jeg før den avsløringen om henne i episode 6 Ikke jeg heller, er vel ikke meningen at vi skal like henne heller da Og, må ikke dra en spoiler her nå Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 skal ikke Kim være med lengere? hun havner alltid i trøbbel uaansett hav hu gjør. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 skal ikke Kim være med lengere? hun havner alltid i trøbbel uaansett hav hu gjør. Hun har flytta til europa med Chase og ungen deres Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 skal ikke Kim være med lengere? hun havner alltid i trøbbel uaansett hav hu gjør. Hun har flytta til europa med Chase og ungen deres SPOILER! Du bare måtte si det? Lenke til kommentar
magio Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 skal ikke Kim være med lengere? hun havner alltid i trøbbel uaansett hav hu gjør. Hun har flytta til europa med Chase og ungen deres SPOILER! Du bare måtte si det? Tråden heter jo sessong 4, og hvis du ikke ser på den så burde du vel ikke lese den heller Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 skal ikke Kim være med lengere? hun havner alltid i trøbbel uaansett hav hu gjør. Hun har flytta til europa med Chase og ungen deres SPOILER! Du bare måtte si det? Nåja, det er ikke akkurat en vesentlig del av handlingen i serien, og tidligere i denne tråden er det for lengst avslørt at hun ikke skal være med. Eller vil du ta det opp på skolen i morgen, bak hjørnet der overvåkningskameraene ikke kan se oss? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Seriøst, at hun har flyttet til Spania med Chase er da ikke en enorm turn of events. De nevner det i en liten bisetning i første episode, og det er alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå