Demantios Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er vi ikke lei av 24 nå???? det passer jo bedre som langfilm enn serie Lenke til kommentar
glad Skrevet 4. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2004 Er vi ikke lei av 24 nå????det passer jo bedre som langfilm enn serie man blir aldri lei av 24 Lenke til kommentar
viranth Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Finner masse om 24 på www.eonline.com Lenke til kommentar
Lch Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Er vi ikke lei av 24 nå????det passer jo bedre som langfilm enn serie Jeg er vertfall ikke lei! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring. Mulig det, men fy faan så rådeilig Lenke til kommentar
rlz Skrevet 5. oktober 2004 Del Skrevet 5. oktober 2004 Herregud, nå må de da gi seg. Rart at det blir enda mere etter den slutten sesong 3 hadde. Gi deg på toppen mens leken er god, ikke tøy og dra. Men seriøst, etter det som hendte i S3, hva i all verden skal de ta for seg i S4? Lenke til kommentar
haakon90 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring. omg.. hva sliter du med hun er den diggeste dama ever!!! umulig å ikke tenne på henne! for øvrig gleder jeg meg noe sinnsykt til sesong 4 kommer til norge... har sett hver eneste serie og de blir bare bedre og bedre... men uten elisha i neste, så vet jeg ikke hva jeg skal synes go 24 Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 6. oktober 2004 Del Skrevet 6. oktober 2004 (endret) Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring. Du må være dum, du.... Endret 6. oktober 2004 av azzman Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 *Glede seg* Men hvorfor skal alle være lei seg fordi Elisha ikke er med? Samme det bare serien blir bra da.. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 8. oktober 2004 Del Skrevet 8. oktober 2004 Jeg regner med at serien kommer til å bli konge, og det er ikke verdens undergang at Elisha ikke er med, men det er litt kjipt må jeg innrømme, men trur sesong 4 kommer til å bli bra uansett Lenke til kommentar
knutby Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Måtte bare få ut dette! Kiefer Sutherland's virkelige navn: Kiefer William Frederick Dempsey George Rufus Sutherland Kilde: http://www.imdb.com/name/nm0000662/bio Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring. Hør, hør. Hun gjør jo ikke annet enn å være i veien og lage problemer. Det eneste konstruktive jeg kan huske at hun har gjort noensinne i serien, var når hun kledde seg ut som datteren til han briten i sesong 3. Ellers bli hun bare kidnappet eller fanget eller noe tilsvarende. Husj, vekk med seg. Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Min drømmestart på S4: Rollefiguren til Elisha Cuthbert blir kvalt, skutt og overkjørt av bil. Makan til plagsom kjerring. Hør, hør. Hun gjør jo ikke annet enn å være i veien og lage problemer. Det eneste konstruktive jeg kan huske at hun har gjort noensinne i serien, var når hun kledde seg ut som datteren til han briten i sesong 3. Ellers bli hun bare kidnappet eller fanget eller noe tilsvarende. Husj, vekk med seg. Du har så rett, men fin var hun Blir spennende å se hvem som skal ta over for henne, hvem skal nå skape spenning ved å bli kidnapped og bli fanget Lenke til kommentar
ahdrage Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 en liten smule offtopic.. Men har dere sett elisha i the girl next door? Der er hun fiiiiiiiiiiiiiiin Lenke til kommentar
glad Skrevet 13. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2004 er det dattera til jack bauer dere snakker om? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Yes! Gleder meg allerede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå