Cerb89 Skrevet 26. september 2005 Del Skrevet 26. september 2005 håper det da går 2 ganger i uken som i 3. sesong. *Glede seg Über masse * Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. september 2005 Del Skrevet 27. september 2005 Er jo ikke planlagt flere enn 6 sesonger heller da, eller? Joda med han i hovedrollen, men han har tenkt å drepe karakteren sin hvis det blir mere enn 2 sesonger til. Leste det for lenge siden i VG. Gidder ikke å finne artikelen. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hmm.. Jack kan da vel ikkje jobbe for CTU lengre? Kineserne og alle trur jo han er stein dau! Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Nei han er jo "død", men han kommer nok tilbake på en måte, det er jo Jack Bauer vi snakker om. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ja, det er film.... alt er mulig. kanskje han blir superhemlig agent... Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 ja, det er film.... alt er mulig. kanskje han blir superhemlig agent... Nei, han var en super hemmelig agent, nå blir han Ultra hemmelig... Tror denne Sesongen blir bra, siden han er "dau" Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Kan de ikke slutte å melke det heller svake konseptet? Liker du ikke litt spenning og action du da? Greit nok at man kanskje vet hvordan det hele ender til slutt, men er gøy hvordan de twister på ting for å få nye vendinger på historien. Synes det er grei serie man lett kan sette av 45 min uten å få så alt for dårlig samvittighet. Skal dog være enig i at de snart kan gi seg. Vil ikke at de skal ende opp med 10 sesonger bare for å trøkke penger ut av prosjektet. Hele konseptet er idiotisk. Jack redder verden 238 ganger på et døgn. Dessuten er det flere klisjèer per episode enn det er sandkorn i Sahara. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Klisjene er litt av sjarmen spør du meg. Jeg har egentlig spurt meg selv hvorfor jeg fortsetter å se på det, jeg kommer alltid frem til at det er den eneste serien som faktisk skaper litt spenning, og "hva kommer til å skje neste gang"-følelse, på tross av alt som er hjernedødt ved det. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 30. september 2005 Del Skrevet 30. september 2005 Hele konseptet er idiotisk. Jack redder verden 238 ganger på et døgn. Dessuten er det flere klisjèer per episode enn det er sandkorn i Sahara. Siden du vet det, så må det jo bety at du ser på det da, og hvorfor ser du på det hvis du synes det er så dårlig? Lenke til kommentar
glad Skrevet 5. oktober 2005 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2005 Noen som vet hvor mage sesonger det blir Lenke til kommentar
MarkusG Skrevet 5. oktober 2005 Del Skrevet 5. oktober 2005 Gleder meg til Sesong 5, 24 er en nydelig serie Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Forresten, Elisha skal være med i fem epsidoder eller noe slikt(midt i), så det kan hende hun dør. Hun liker ikke å spille i 24, og hun vil heller spille i filmer. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 I USA: 15. januar I norge: sikkert litt utpå våren. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jeg må virkelig si at det ikke er dårlig med 200 poster i en tråd som omhandler en serie som ikke engang har begynt. Herlig med 24 interesse når veldig mange rundt meg ikke kan fordra det! Gleder meg villt nå merker jeg Lenke til kommentar
glad Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 gleder meg helt enormt D: Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Forresten, Elisha skal være med i fem epsidoder eller noe slikt(midt i), så det kan hende hun dør. Hun liker ikke å spille i 24, og hun vil heller spille i filmer. 5424754[/snapback] Elisha skal bare ti still og være deilig. Om hun er pen i en serie eller en film burde være likeverdig for henne, så lenge hun får penger for det. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Forresten, Elisha skal være med i fem epsidoder eller noe slikt(midt i), så det kan hende hun dør. Hun liker ikke å spille i 24, og hun vil heller spille i filmer. 5424754[/snapback] Elisha skal bare ti still og være deilig. Om hun er pen i en serie eller en film burde være likeverdig for henne, så lenge hun får penger for det. 5435531[/snapback] Hun trenger ikke gjøre noe for å være vakker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå