glad Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) 24 er den beste serien som har gått på tv2, jeg synes den første er best hittil... Endret 18. september 2005 av glad Lenke til kommentar
Lch Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 S4 starter i januar over dammen. Lenke til kommentar
It's me Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Dvs. at serien trolig kommer til Norge neste høst. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Gleder meg enormt til Januar. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Seff kommer sesong 4, jeg skal laste den ned før den begynner i norge. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 For de som ikke har hørt noe om den, så er det kun Jack Bauer som kommer tilbake, dvs at handlingen ikke utspinner seg fra CTU sin base, men Jack er alene om ett eller annet. Dessverre er det bekreftet at Eliza Cuthbert ikke kommer tilbake, dette siden karakteren hennes ikke fikk noen stor rolle i første manusforslag. Lenke til kommentar
glad Skrevet 27. september 2004 Forfatter Del Skrevet 27. september 2004 For de som ikke har hørt noe om den, så er det kun Jack Bauer som kommer tilbake, dvs at handlingen ikke utspinner seg fra CTU sin base, men Jack er alene om ett eller annet. Dessverre er det bekreftet at Eliza Cuthbert ikke kommer tilbake, dette siden karakteren hennes ikke fikk noen stor rolle i første manusforslag. så jack bauer jobber ikke for ctu i sessone 4 Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 og da lar vi være med å røpe alt for mye denne gangen folkens. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ho heter Elisha Lenke til kommentar
ophylicious Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Ho heter Elisha Og er JÆÆÆÆVLIG fin Vet det er temmelig offtopic, men jeg følte for at jeg måtte få det ut Ikke enda mer 24. Er ikke akkurat en serie jeg kommer til å se på. Lenke til kommentar
glad Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 vet dere om tony almeida kommer tilbake Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Hadde vært skikkelig trist hvis Tony havnet i fengsel. Stakkars Michelle Lenke til kommentar
smetho Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 (endret) Gleder meg! Ser den først på TV (kjekt å ha noe å glede seg til i hverdagen), deretter kjøpes den på DVD når den kommer. Skal i samlingen med resten av sesongene (er man hekta så er man hekta) EDIT: Laste ned? Fysj! Føler de som laster ned er de som skal være tøffe og ha serien før alle andre. Jeg ser virkelig opp til dem!! Klare å laste ned noe. WOW! Endret 30. september 2004 av smetho Lenke til kommentar
glad Skrevet 30. september 2004 Forfatter Del Skrevet 30. september 2004 synd at gael ble smittet av viruset Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Det heter ikke sesone eller sessone. Det heter enten sesong eller season! Lenke til kommentar
glad Skrevet 3. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva synes dere om at chase slutter som feltagent Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Hva synes dere om at chase slutter som feltagent Høres helt greit ut! Dama digger ham! Grrr!!!!! La ham brenne Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 3. oktober 2004 Del Skrevet 3. oktober 2004 Nå begynner egentlig den serien å bli ganske så oppbrukt og hvis ikke Else Puppberte engang skal være med skal antenna ned fra taket mens 24 sendes! Lenke til kommentar
Mads J. Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 (endret) Det virker som sesong 4 av 24 kommer til å bli ganske spesiellt, det kommer til å bare være nye folk, så det kan bli litt spennende, få til noe nytt... Som jeg har fått med meg er det bare Jack fra tidligere sesonger som fortsetter i serien...Arti å se hvordan det blir Endret 4. oktober 2004 av kjexter Lenke til kommentar
Skateee Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Skal love dg at "EX" Presidenten Chase osv osv kommer neste sesong også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå