El-Hadji Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei og hallo. Nå har broren min flyttet på hybel og skal selvfølgelig ta med seg alle dvd filmene sine. Jeg leste heromdagen en artikkel der det sto at det var lov å ta kopi av filmene til familie ol. Så til spørsmålet, går det an å kopiere filmene inn på pcen på en måte slik at de ikke tar 7-8 GB? Fant et program så kopierte dvden til en isofil på disken, som jeg senere kan brenne ut, men denne er da på 7-8 GB, og jeg har ikke så stor plass at jeg kan ha flere filmer. Dette skal ikke brukes til piratkopiering! Hvordan få ned størrelsen? mvh El-Hadji Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Da kan du bruke DVD Shrink, som lar deg komprimere filmene etter behov ( kan gjøres manuelt eller automatisk ), du kan også fjærne extra materiale å lydspor som er på språk som du ikke har bruk for. Lenke til kommentar
El-Hadji Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 takk, det ser bra ut. Hvor mye dårligere blir kvaliteten? Lenke til kommentar
dopus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 kommer ann på hvor stor dvden du kopierer er. lang film=stor fil=må komprimeres mer=dårligere kvalitet. Normalt helt ok kvalitet bedre enn svcd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå