Dr.X Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei ! Jeg kjøpte ipod i tyskland, og er hittil veldig fornøyd.. Eneste jeg lurer på er om disse man får kjøpt hos apple er mye bedre enn de som følger med til vanlig? Link: http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...LearnMore=M9394 Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Sannsynligvis hvis de koster over 300 kr.. De som følger med tror jeg de produserer veldig billig. Jeg sendte en søknad om reparasjon av ørepluggene og sa sannheten som var at jeg hadde sprengt dem. Noen dager senere dukket det opp 2 sett øreplugger på døra.. Lenke til kommentar
Ingeborg4 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Måtte du betale for de ekstra settene som du fikk? Lenke til kommentar
Musty Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 (endret) har hørt at de der skal være elendige... sony har noen som er ganske bra.. skal se om jeg finner en link.. edit: http://www.sony.no/ShowProduct.do?site=odw...duct=MDR-EX51LP de har samboern min.. de er helt greie for 400 spenn, men jeg ville heller gått for modellen over som koster 550, og har bedre bass (har jeg hørt) Endret 25. september 2004 av Musty Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Måtte du betale for de ekstra settene som du fikk? Nope, helt gratis Grunnen til at jeg fikk 2 sett var at jeg hadde klikka på Send 2 ganger når jeg sendte forespørsel om nye Lenke til kommentar
raakken Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvorfor har folk lyst på slike hodetelefoner? De er ubehagelige, ikke så god lyd i og en får tinitus(eller hva det nå heter). Snarveien til øresus er det!! Så la oss heller diskutere hvilke hodetelefoner jeg(og andre) kan få kjøp til en pris mellom 250-500. Alt over eller under er for billig eller for dyrt. Hører nesten ikke forskjell likevell. Lenke til kommentar
Gunnar2004 Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvor Sendte du inn klagen ?? jeg har en kontroller til dem nye 40 gigabytes Ipodene... kontrollen klikker visst jeg er borti den og da skurrer det inni granskauen.... Kan du gji meg linken til den klagesiden ? er det norske eller amerikanske du klager til ? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Hvorfor har folk lyst på slike hodetelefoner?De er ubehagelige, ikke så god lyd i og en får tinitus(eller hva det nå heter). Snarveien til øresus er det!! Så la oss heller diskutere hvilke hodetelefoner jeg(og andre) kan få kjøp til en pris mellom 250-500. Alt over eller under er for billig eller for dyrt. Hører nesten ikke forskjell likevell. Det som er bra med dem er at det ser ikke dumt ut å bruke dem, og det er praktisk når man skal fks. sykle... De som fulgte med iPod har utrolig god lyd syntes nå jeg.. Det eneste dumme er at de myke putene til å ha utenpå faller av i lommen Jeg sendte inn klagen her. Veldig kjapp service! Lenke til kommentar
Gunnar2004 Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 kan du forklare litt mer spesifisert hvordan.. hm.. forsto ikke helt! trenger nye propper... mine har sprengt! hehe Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 13. oktober 2004 Del Skrevet 13. oktober 2004 kjøp Koss ProtaPro, er ikke mer å si. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 (endret) har hørt at de der skal være elendige... sony har noen som er ganske bra.. skal se om jeg finner en link.. edit: http://www.sony.no/ShowProduct.do?site=odw...duct=MDR-EX51LP de har samboern min.. de er helt greie for 400 spenn, men jeg ville heller gått for modellen over som koster 550, og har bedre bass (har jeg hørt) de er helt ville, skikkelig god bass hvis du dytter de litt inn i øret, knallkjøp Endret 14. oktober 2004 av Pellepirat Lenke til kommentar
Gunnar2004 Skrevet 19. oktober 2004 Del Skrevet 19. oktober 2004 hm er det ikke livsgaranti på koss headsett ? hmm er ikke den typen der under sånn juggel koss har laget ? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 hm er det ikke livsgaranti på koss headsett ? hmm er ikke den typen der under sånn juggel koss har laget ? ? Koss har livstids garanti ja. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 selv om det er livstidsgaranti må du betale for delene de bytter ut, desuten er det et crappy headset Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 selv om det er livstidsgaranti må du betale for delene de bytter ut, desuten er det et crappy headset Hmm? Eg har levert inn Koss headset 2 ganger, aldri betalt ei krone. Poenget med garanti er vel at du skal få igjen penger\nytt utstyr dersom det blir øydelagt innan garantitida, hvilket er ut livet på Koss. Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Hmm? Eg har levert inn Koss headset 2 ganger, aldri betalt ei krone. Poenget med garanti er vel at du skal få igjen penger\nytt utstyr dersom det blir øydelagt innan garantitida, hvilket er ut livet på Koss. Helt enig zeph, men det var ikke tilfellet for meg, måtte tilogmed betale frakt (er en stund siden, så kan være galt) måtte iallefall betale, desuten hjalp ikke reparasjonen, like skurrete etterpå Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 kjøp Koss ProtaPro, er ikke mer å si. Jeg bruker de her: http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p|115|115|4361|pdetail Før jeg kjøpte dem sjekket jeg haugevis av tester på nettet, samt leste en del på forumet her. Disse blir (i hvert fall ble de det når jeg kjøpte dem for ca. 6 måneder siden) skamrost overalt, og får meget gode karakterer i samtlige tester jeg har sett. Søk på "Sennheiser PX 100 review", og sjekk selv. Alternativet er Koss PortaPro, men de er så stygge at jeg ikke hadde gått med dem på hue om jeg hadde fått penger for det. Keyzer Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Hva med disse? De får meget gode anmeldelser. https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=16577 Noen som har prøvd dem? Keyzer Lenke til kommentar
Gadgetelsker Skrevet 28. oktober 2004 Del Skrevet 28. oktober 2004 Jeg sendte en søknad om reparasjon av ørepluggene og sa sannheten som var at jeg hadde sprengt dem. Bare lurer på åssen du klarte å sprenge dem? Brukte du de på noe annet enn Ipoden din, som etter min mening ikke er istand til å levere annet enn moderate lydtrykk. Jeg vil ha volumet på 11- ikke 5 som det er på Ipod. Rock skal spilles høyt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå