Dead_Rabbit Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg syns det kunne vært en ide med et sted hvor man kan legge ut programmene sine(eller sende dem inn så moderatorene legger dem ut), isteden for å bruke forumene til dette. f.eks: Spill: <Spill navn>: bra spill, bra spill, supert spill, osv. Forfatter: Nyttig: <program navn> : programmet gjør det og det og det. Forfatter: ??? Lenke til kommentar
asware Skrevet 10. oktober 2004 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg stemmer også for det.... Da jeg snart er ferdig med det nye programmet mitt... Blir knall... Lenke til kommentar
CMOTDibbler Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Hvor på forumet legger jeg egentlig ut spill og programmer? Lenke til kommentar
Tr1llobite Skrevet 4. november 2004 Del Skrevet 4. november 2004 Det hadde vært fett. (Kom igjen - få ræven i gir :! Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Dersom du skal legge ut spill og programmer som du sjølv har laga, foreslår eg at du gjer det i den relevante programmeringsspråkkategorien. Vi har og ein kategori som heiter "Lanseringer av programmer" under programvare, som kanskje kan brukes til dette i nødstilfeller. Husk at du er ansvarlig for kva programmet ditt gjer, og dersom det viser seg at ein brukar har lagt ut skadelig programvare med vilje, vil brukeren bli permanent utestengt. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 (endret) Blir det ikke bedre å kansje heller starte en tråd i dette forumet som vi kan legge ut programmene våre i ? For hvis jeg lager et program så lager jeg jo ikke det kun for C++ brukere, og jeg(personlig) kommer ikke til å gidde å gå gjennom hver kategori for å se om noen har lagt ut et program. ...Litt klumsete forklart men Edit: Litt uklart Endret 5. november 2004 av zirener Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 I VB kategorien har vi jo fått en roundup-tråd Dere kan vel opprette en slik tråd i c++ forumet. Uansett, hvis jeg var på jakt etter noe programvare, hadde et programmerings-forum vært det siste stedet jeg lette. Hadde heller sett programvare-delen. Hvertfall når jeg legger ut programvare er det for heder og ære, ikke for at flest mulig skal bruke programmet mitt. Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 5. november 2004 Del Skrevet 5. november 2004 Som sagt, Lanseringer av programmer-kategorien kan vere noko for deg? Dette passar nok betre innunder Programvare enn Programmering. Lenke til kommentar
Dead_Rabbit Skrevet 5. november 2004 Forfatter Del Skrevet 5. november 2004 Ok, syns du sa vi bare skulle poste der i nødstilfelle jeg, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå