Gå til innhold

Legge ut programmer

Anbefalte innlegg

Jeg syns det kunne vært en ide med et sted hvor man kan legge ut programmene sine(eller sende dem inn så moderatorene legger dem ut), isteden for å bruke forumene til dette.

f.eks:

Spill:

<Spill navn>: bra spill, bra spill, supert spill, osv. Forfatter:

Nyttig:

<program navn> : programmet gjør det og det og det. Forfatter:

???

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Dersom du skal legge ut spill og programmer som du sjølv har laga, foreslår eg at du gjer det i den relevante programmeringsspråkkategorien. Vi har og ein kategori som heiter "Lanseringer av programmer" under programvare, som kanskje kan brukes til dette i nødstilfeller.

Husk at du er ansvarlig for kva programmet ditt gjer, og dersom det viser seg at ein brukar har lagt ut skadelig programvare med vilje, vil brukeren bli permanent utestengt.

Lenke til kommentar

Blir det ikke bedre å kansje heller starte en tråd i dette forumet som vi kan legge ut programmene våre i ? For hvis jeg lager et program så lager jeg jo ikke det kun for C++ brukere, og jeg(personlig) kommer ikke til å gidde å gå gjennom hver kategori for å se om noen har lagt ut et program. :)

...Litt klumsete forklart men :p

Edit: Litt uklart

Endret av zirener
Lenke til kommentar

I VB kategorien har vi jo fått en roundup-tråd :) Dere kan vel opprette en slik tråd i c++ forumet.

Uansett, hvis jeg var på jakt etter noe programvare, hadde et programmerings-forum vært det siste stedet jeg lette. Hadde heller sett programvare-delen. Hvertfall når jeg legger ut programvare er det for heder og ære, ikke for at flest mulig skal bruke programmet mitt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...