Steikern Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Noen som veit hvilket program du må bruke til og ta bilder med web cam? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 kommer veldig ann på hvilket webcam du har da, det varierer fra webcam til webcam hvilken programvare som følger meg, om det i det hele tatt følger med noen. med creative webcams følger det med programvare etter det jeg vet. har et gSmart mini 2 webcam selv, trenger ikke programvare for å ta bilde med det, holder å gå inn i min datamaskin og trykke på webcammet der så kan jeg ta bilder. Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 okej men da hvar det vist umulig og ta bilder med web came mit... Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hvis du har et logitech kamera kan du ta bilder med det. Gå på My Computer og der skal kameraet ligge. Dobbelklikk på ikonet og da kommet det en "ta bilde meny" i explorer. Jeg har stansa med å ta bilder med mitt Logitech Quickcam Messenger, for hver gang jeg tar et bilde får jeg blåskjerm Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 hehe okej men jeg har et mustek web camera noen som veit om det går med det? Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det skal kunne gå det. Mulig du må ha drivere for å få det til å virke. Har du modell betegnelsen på kameraet? Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 det hetter mdc 4000 :=) Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Last ned siste drivere+programvare, så skal det fungere. Lenke til kommentar
Leroy Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Her her du driverene: http://www.mustek.com/download/driv_scanr/...000/mdc4000.EXE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå