eranro Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei.. Jeg har hatt en MIST Frostbite C stående på min xp2500+ uoverklokket; 50 grader idle. 55-56 grader under load. To kabinettvifter (papst) har jeg også. Det jeg gjorde nå, når jeg fikk ny PSU (NorthQ 400W, som inneholder ÉN diger vifte), tok jeg AV MIST'en. Da så jeg at den hadde stått feil vei. Goopen var på utpå siden av midten av kjølebunnen. Dessuten har jo vifta på MISTen blåst innover, bakfra kabinettet. Nå snudden jeg den, slik at den blåser gjennom kobberet og ut bak gjennom en kabinettvifte bakerst. I tillegg har jo NorthQ-vifta en del og så, tror nå jeg. Uansett; Nå ligger jeg på 41 grader idle og 44 grader load! Nå kan jeg kanskje tenke på å overklokke CPU'en litt, gitt. Grunnen til jeg skriver dette; vet ikke. Bare glad for å få ned tempen... Lenke til kommentar
KAS Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Føler med deg, men denne kategorien ville passet bedre. Usikker på hvor mange som ville lest den om du plasserte den der, dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå