Gå til innhold

Problemer Trådløst CL56 "Radio off" [løst]

Fredriao

Anbefalte innlegg

Hei, fikk idag min CL56 fra digital impuls. Kan forøvrig nevne at førsteinntrykket er veldig bra (borsett fra akkurat dette, da;) og litt slarkete touch-pad knapper)

Har installert medfølgende drivere, og da jeg fikk problemer lastet jeg ned nyeste drivere fra intel.com.

Problemet er at jeg får melding i intel PROSet for trådløs om at "radioen er slått av" Den fysiske bryteren er satt til on, men maskinen viser ingen tegn til aktivitet selv om jeg skrur denne av og på - har dermed en anelse om at det er bryteren eller noe som er gåen...

Har også forsøkt å "bruke windows til å konfigurere trådløst nettverk", men får da heller ingen tilgjengelige tilkoblinger.

Noen som har noen tips?

Litt mer info: Ingen konflikt i enhetsbehandling, winxp (laster ned sp2 nå), Har testet med både 802.11 g +b og bare 802.11 b (Har 802.11b router - d-link 614+)

satt den til å koble til usikrede nettverk etc....

Holder en knapp på hardware-feil, men tar gjerne imot gode tips - kan jo være noe Selv JEG (:p) har oversett....

Endret av Fredriao
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Programmet EasyButton må kjøre, det styrer WLAN hardware-switch, i tillegg til hurtigknappene ved powerknapp.

Får du opp meldingen "Wireless Communicatino Switch ON/OFF" når du bruker hardware-switchen på venstre side av maskinen? Hvis ikke, er det nok problemer med EasyButton.

Lenke til kommentar

Tja.. vet ikke hva det kommer av men jeg har nylig lagt inn WinXp på en ny 60gb 7200 disk og der fikk jeg samme problemet.

Men når jeg bytter tilbake til den disken jeg fikk med maskinen så funker alt.

det som er det rare er at nettverket fungerer allikevel. så om det har gått galt under innstallasjonen eller når jeg la inn driverene er jeg usikker på.

Skal hive inn den 60gb disken igjen for å se på problemet.

Si ifra om du finner ut noe..

Lenke til kommentar

EYY!! Det funker!! :D:D

Som vebwa sa måtte jeg installere Easybutton. Var sikker på at det bare hadde noe for seg hvis man skulle konfigurere de to hurtigknappene, men tok skammelig feil :blush:

Glimrende. Ha en fortsatt nydelig kveld/natt!

Hilsen ett stk lykkelig CL56 eier :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...