Gevency Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei Har en rekke private bilder som jeg har lyst til å lage bilde "show " av, litt musikk og noen morsomme overganger. Brukt pinnacle til video redigering før siden det er så lett program å bruke. Men skal brenne det ut på dvd, og da blir det jo laget til en mpeg2 fil, mpeg2 er vel først og fremst for video, så lurte om det ble noen god oppløsning på tv`en når jeg spiller av på dvd??? bildene er fra 0,5 mb til 3 mb. Lenke til kommentar
Gevency Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Hei Har en rekke private bilder som jeg har lyst til å lage bilde "show " av, litt musikk og noen morsomme overganger. Brukt pinnacle til video redigering før siden det er så lett program å bruke. Men skal brenne det ut på dvd, og da blir det jo laget til en mpeg2 fil, mpeg2 er vel først og fremst for video, så lurte om det ble noen god oppløsning på tv`en når jeg spiller av på dvd??? bildene er fra 0,5 mb til 3 mb. ingen som har gjort detta før??? Lenke til kommentar
lassevk Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dvd bruker vel mpeg2 så det burde vel gå bra ? Har du testet om en dvd du brenner blir bra på tv eller ikke da ? Lenke til kommentar
Gevency Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Dvd bruker vel mpeg2 så det burde vel gå bra ? Har du testet om en dvd du brenner blir bra på tv eller ikke da ? ja, hjemme laga filmer virker veldig bra, men var bare litt skeptisk til hvordan kun bilder ble seende ut på mpeg2 formatet.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå