Marvil Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hm, i bilen har jeg kassettspiller ( ), og tenkte jeg skulle bruke discmanen til å spille CDer.. Men hva heter den tingen som gjør at man kan spille det..? Det er en kassett med en kabel ut på, som man plugger i phoneutgangen på discmanen.. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Søk etter 'kassettadapter' på http://www.clasohlson.no Kjøpte en sånn for litt siden når jeg skulle kjøre langt i bil med kassettspiller - funka helt fint (koblet til mp3-spilleren min). Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Ah, takk Hm, har ikke Clas Ohlson her på Gjøvik, så får krysse fingrene for at Expert eller Elkjøp har noe.. Lenke til kommentar
FM Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ah, takk Hm, har ikke Clas Ohlson her på Gjøvik, så får krysse fingrene for at Expert eller Elkjøp har noe.. Eller så kan du bare kjøpe via nettbutikken til clas ohlson. Men får du tak i det på elkjøp eller expert så er jo saken biff.. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Eller så kan du bare kjøpe via nettbutikken til clas ohlson. Men får du tak i det på elkjøp eller expert så er jo saken biff.. Trenger dem i morgen før 15.00 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Expert hadde til 299, så bilturen hjem ble litt bedre.. Litt kjedelig å kjøre 4.5 timer med P1 på radioen, og dekningen er vel rundt 50% på turen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå