loveland Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Hei! Skal prøve koble min gamle PC til Sony Triniton Wega tven min. Specs er: PII 350MHz 128MB Ram 8MB grafikkminne Det er har tenkt til å kjøpe er et Leadtek WinFast TV2000XP Expert Tv-kort, det står at de skal kunne virke på 300MHz og 32MB RAM er det grundig undervurdering eller skal det virke på min pc? Det jeg også lurer på er trenger jeg tv-utgang på skjermkortet for at det skal funke? Vet det beste hadde vært en kraftig oppgradering, men jeg skal kjøpe en iBook 12" nå, så det får vente.. edit: TVen har S-video inngang Endret 23. september 2004 av loveland Lenke til kommentar
loveland Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Har forresten hørt at man kan få programmer som booter opp under oppstart, hvor det kommer en meny med mediafiler hvor du kan velge hvilken fil (film, musikk, bilder) du vil spille av? Finnes dette? Linker? Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 (endret) Hvis TVen din ikke har S-Video kan du kjøpe en adapter. Så nå at du har s-video inngang leste feil jeg Endret 29. september 2004 av Ongabonga Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 sjekk ut www.meedio.com for en slik meny over media filer... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå