Thombr86 Skrevet 4. januar 2005 Del Skrevet 4. januar 2005 (endret) Mack & Mesh ( www.mackandmesh.com ) gjør jo dette på en genial måte, bruker en vhs til å ta opp fra tv-utgangen, men de må jo kjøre det tilbake igen for å få det digitalt igjen, noe som er en ulempe. Men nå er jeg DVD-opptaker i vinden, så det hadde vel vært noe? Distribusjon via Bittorrent hadde "fiksa" båndbreddeproblemene etterhvert, tror faktisk jeg har sett torrent filer delt på gamer (kan det stemme?). Endret 4. januar 2005 av BrAtTeRn Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 5. januar 2005 Del Skrevet 5. januar 2005 Trenger man kamera egentlig? Det fins da programmer som tar opp alt som skjer på skjermen. Kunne jo funket til et testforsøk for å se om det ble noe bra? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. januar 2005 Del Skrevet 11. januar 2005 Trenger man kamera egentlig?Det fins da programmer som tar opp alt som skjer på skjermen. Kunne jo funket til et testforsøk for å se om det ble noe bra? Joda, men når vi snakker om en video anmeldelse, så er det jo snakk om at man bruker kamera, stemme, samt gameplay. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Det er jo spillet jeg vil se, ikke anmelderen. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 (endret) Det er jo spillet jeg vil se, ikke anmelderen. Godt poeng, men se på hvordan gamespot.com gjør videoomtalene sine. De funker bra! Det er mye mer behagelig og interessant å se på videoomtaler enn å lese flere sider. Jeg kom på en ting: gamer.no gir uttrykk for at videoomtaler er uaktuelt. Jeg lurer på hva slags effekt det hadde hatt hvis for eksempel gamereactor.no hadde begynt med dette... Endret 12. januar 2005 av Gjest Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 12. januar 2005 Del Skrevet 12. januar 2005 Nydlig ide, krever riktignok litt oppegående folk på kameraer, men det er ikke værre enn at man kan lære det på et 3-4-5 timer uten store problemer:) [Tenker da på ting som iMovie, Premier] Koster litt med et kamera og krever en person som tar seg bra ut på kamera men Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 13. januar 2005 Del Skrevet 13. januar 2005 aidon: Vi har ikke gitt uttrykk for at det er uaktuelt, da må du lese postene litt bedre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. januar 2005 Del Skrevet 14. januar 2005 aidon: Vi har ikke gitt uttrykk for at det er uaktuelt, da må du lese postene litt bedre. Jeg trakk denne konklusjonen på grunnlag av blant annet denne tråden hvor TST sa: For det første har ikke alle anmeldere her et bra nok videokamera til at dette kan utføres på en bra nok måte. For det andre har vi ikke økonomi til å betale for båndbredden det vil kreve å ha en slik tjeneste. For det tredje har vi ikke tid. Beklager, men dette har vi ikke mulighet til å gjennomføre nå, med mindre dere ønsker å betale for en slik tjeneste. Lenke til kommentar
TST Skrevet 15. januar 2005 Del Skrevet 15. januar 2005 Selv om jeg sier at det er uaktuelt akkurat nå (med de begrunnelsene jeg legger til grunn), betyr det ikke at det ikke er uaktuelt for all fremtid. Økonomi, båndbredde og tid er ting som kan forandre seg. :-) Selv om dere kanskje ikke forstår det, så dreier en videoanmeldelse seg om mye mer enn å bare ta opp litt film fra et spill og legge det ut på nettet. Det er ikke nødvendigvis viktig at ansiktene våres er med på filmen, det er jo meningene våre dere er ute etter, men det er likevel mye mer jobb enn de fleste av dere tror. Det skal jo helst gjøres litt profesjonelt også. Vi har alt for mye annet å hengre fingrene i nå, at dette rett og slett ikke lar seg gjennomføre på nåværende tidspunkt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå