Gå til innhold

Fungerer Celeron D på 865?

mantra17

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha meg en enkel/billig surfemaskin og har bestilt Gigabyte 81865mk, med 865PE-chip og en Celeron "D" 2.67ghz, men ser på hjemmesida til Gigabyte at det kom en BIOS i juli for støtte til Celeron "D".

Vil ikke de to varene funke sammen før en BIOS-oppdatering?

Min kunnskap om Intel er minimal, da jeg kun har hatt AMD, og jeg har ingen "gammel" 478-cpu til å eventuelt flashe med. :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha meg en enkel/billig surfemaskin og har bestilt Gigabyte 81865mk, med 865PE-chip og en Celeron "D" 2.67ghz, men ser på hjemmesida til Gigabyte at det kom en BIOS i juli for støtte til Celeron "D".

Min kunnskap om Intel er minimal, da jeg kun har hatt AMD, og jeg har ingen "gammel" 478-cpu til å eventuelt flashe med. :ermm:

kanskje litt feilpostet

:tease:

Lenke til kommentar

kanskje litt feilpostet

:tease:

Pokker, jeg var sikker på jeg var på "hovedkort og......"

Beklager så mye :blush::blush:

*tørke-vekk-besjen-fra-leggen*

Endret av mantra17
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...