mantra17 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg skal ha meg en enkel/billig surfemaskin og har bestilt Gigabyte 81865mk, med 865PE-chip og en Celeron "D" 2.67ghz, men ser på hjemmesida til Gigabyte at det kom en BIOS i juli for støtte til Celeron "D". Vil ikke de to varene funke sammen før en BIOS-oppdatering? Min kunnskap om Intel er minimal, da jeg kun har hatt AMD, og jeg har ingen "gammel" 478-cpu til å eventuelt flashe med. Lenke til kommentar
GrinJe Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Jeg skal ha meg en enkel/billig surfemaskin og har bestilt Gigabyte 81865mk, med 865PE-chip og en Celeron "D" 2.67ghz, men ser på hjemmesida til Gigabyte at det kom en BIOS i juli for støtte til Celeron "D".Vil ikke de to varene funke sammen før en BIOS-oppdatering? Min kunnskap om Intel er minimal, da jeg kun har hatt AMD, og jeg har ingen "gammel" 478-cpu til å eventuelt flashe med. kanskje litt feilpostet Lenke til kommentar
mantra17 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Jeg skal ha meg en enkel/billig surfemaskin og har bestilt Gigabyte 81865mk, med 865PE-chip og en Celeron "D" 2.67ghz, men ser på hjemmesida til Gigabyte at det kom en BIOS i juli for støtte til Celeron "D".Vil ikke de to varene funke sammen før en BIOS-oppdatering? Min kunnskap om Intel er minimal, da jeg kun har hatt AMD, og jeg har ingen "gammel" 478-cpu til å eventuelt flashe med. kanskje litt feilpostet Pokker, jeg var sikker på jeg var på "hovedkort og......" Beklager så mye *tørke-vekk-besjen-fra-leggen* Endret 23. september 2004 av mantra17 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå