Nå kan du lura Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ja nå har jeg et merkelig problem, jeg har e partisjon som er på 104 GB, så la jeg inn en fil på 4 GB. Når jeg slette denne filen (var den eneste filen på partisjonen) kom det at den var for stor for papirkurven. vil du slette den for godt, "ok" tenkte jeg. Da skulle det ha blitt 104 igjen, men vet du hva det står? :jo, at det ennå er brukt 4 GB, og partisjonen har ingen synlige filer eller mapper. Det går heller ikke ann å hurtig formatere , brukes av et program eller noe står det, vet ikke jeg hvilket det kan være . Windof 311 monga eller.... setter stor pris på hjelp, som vanlig. pft hilsen små irritert windows bruker. Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hvis du for eksempel har norton antivirus så har den et eget papirkurv system ellerno ....høyreklikk på papirkurven og velg "purge norton protected files" ...noe slikt Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Har du prøvd å reboote? Lenke til kommentar
eivindhg Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 System Gjennoppretting eller Sidevekslingsfil pleier å ta mye plass da... Ofte 4 gb... Lenke til kommentar
Nå kan du lura Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Tusen takk for hjelpen, norton va problemet. :!: Hva skulle jeg gjort uten hardware.no Nok en gang tusen takk Lenke til kommentar
unicus Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Sleit med Norton før jeg og. Burde strengt tatt vært spørsmål om du vil bruke det, eller ihvertfall bli gitt en forklaring på at den faktisk "beskytter" filer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå