vegge Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 Har i lengre tid holdt ut med en MEGET billig alcatelmobil som ble kjøpt på Rimi. Jeeeeee... Har bestemt meg for å kjøpe ny mobil, slik at jeg igjen tør å vise meg offentlig... :smile: Har hørt at nokiatelefonene visstnok ikke tåler NOE fuktighet, og blir kalt fjortismobil osv. Allikevel har jeg sett på NOKIA8310. Den er liten, lett og MYE finere enn min stygge, grønne, 150grams Alcatel One Touch Max! HVOR SELGES 8310 BILLIGST? (ligger vel rett over 4000kr både på komplett og databutikken) VIL DENNE PRISEN SYNKE MYE I UKENE/MÅNEDENE FRAMOVER? Lenke til kommentar
magfa Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 2900 på komplett med sense 18mån bidetid Lenke til kommentar
eirikg Skrevet 8. november 2001 Del Skrevet 8. november 2001 skal du ha noe som ikke er fjortistelefon OG er pen å se på så kjøp: T65 hvis budsjettet ikke er så høyt ca.2500,- :razz: T68 hvis du ønsker det beste og har litt cash å bruke ca.4800,- Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Eller Siemens S45/ME45 til 3300,- uten binding (f.ex hos http://www.ncomwebshop.com ) Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 Hvorfor virker det som om alle på dette forumet er imot nokia. Hva er det som gjør ericsson og siemens så MYE bedre? Er ikke nokia8310 en tøff mobil? Og hvorfor mener mange at det er en fjortismobil? Lenke til kommentar
molna Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 Fordi den har gjenomsiktig deksel kanskje? Og fordi Nokia generelt sliter mer og mer med fjortis-stempel. Hva som gjør Ericsson og Siemens bedre er nok flere ting, f.eks bedre skjermer og mer finesser. Men uansett, valget av mobil er et spørsmål om smak, så meningene om dette varierer selvsagt fra person til person. Lenke til kommentar
[LOST]Snik Skrevet 9. november 2001 Del Skrevet 9. november 2001 "Problemet" med Nokia er vel at alle har det, ikke så stas å ha det samme som alle andre. Dessuten er Nokia etter min mening i ferd med å kjøre seg fast i et designspor, de bør komme med noe som har en annen feeling før jeg er interessert. For tiden så har T68(og 65) nyhetenes interesse, siden de ikke ligner på tidligere tlfer fra Ericsson, men om de forsetter i samme spor så vil de også bli oppfattet som kjedelige. Lenke til kommentar
vegge Skrevet 9. november 2001 Forfatter Del Skrevet 9. november 2001 Vel, takk for deres svar/meninger. Før jeg eventuelt kjøper en mobiltelefon skal jeg i hvert fall sjekke dem opp i en vanlig butikk. Det holder ikke med bilder & facts på Internett... Uansett vil det bli en revolusjon i forhold til min nåværende ultragrønne 250 kroners mobil! [ Denne Melding var redigert av: havegg på 2001-11-09 18:11 ] Lenke til kommentar
DCP Skrevet 29. november 2001 Del Skrevet 29. november 2001 Jeg syns nokia8310 ser tøff ut. Men jeg tror også at dette blir en fjortiss mobil. nå som jul kommer. men fjortis stempel? who cares. syns du den er tøff kjøper du den. men se rundt på markedet først. Lenke til kommentar
marken Skrevet 30. november 2001 Del Skrevet 30. november 2001 Kj0pte med Nokia 8850 for et halvt aar siden. Vil ikke kalle den en fjortis-telefon. Disse er vel der hvor folk skifter til Ole Brum deksler og shit... Anyway.. 8310 virker litt "plastikk", men er er sjef telefon.. Men selv ville jeg ikke bytta ut 8850'en med 8310.. Venter paa Nokia 7650. Peeeen telefon.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå