Sir_cruz Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Skal kjøpe en ny DVD fra dvdhuset bestiller : Harvaste moon A Wonderful Life Schpaaa og etterelannet annet... , men hva ? Pk, de beste filmene jeg har sett er : Gladiatoren Schpaa Con Air Gone in 60 sec. Road Trip og Old school Liker sånne filmer så vis dere kan anbefale noe i nærheten så hadde det vert konge Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Det høres sikkert idiotisk ut; men på listen min er de to første er dårlige, mens de to neste er middelmådige. *Spre folk for anerkjent hykleri* Følgende er filmer som jeg elsket for to år siden da jeg var liten og blond. Og mange flere klart, men det er dem jeg kom på i farta. Du har sikkert sett dem men det er gøy å lage lister så la gå. Vet den er lang. Braveheart Enemy at the Gates Gangs of New York Seven Titt ellers innom de to trådene om actionfilmer på kategoriforsiden, og plukk noe derifra. Evt. titt innom IMDb's Top 250 eller la meg vite om jeg får lov til å prøve å frelse deg, men det koster naturlig nok litt penger. Litt mye egentlig. Faktisk litt for mye. (Jeg var faktisk seriøs.) Endret 23. september 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 (endret) hmm sett alle.. og ingen av dem var spess. bra syntes jeg... sorry Endret 23. september 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
Shulgin Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) At du hadde sett alle regnte jeg med. Men det er ikke så lett å vite... det blir bare dumt om jeg skal anbefale noe jeg ikke tror du har sett. Det blir nesten å kikke på lister over tidenes beste actionfilmer eller noe sånt. Jeg prøver ikke å markere noen stor kjærlighet for IMDb eller noe, men sånt noe kan jo gi deg en pekepin. Ellers er det vanskelig... (Shichinin no samurai tror jeg du kan droppe for eksempel.) Endret 24. september 2004 av sanoj_20 Lenke til kommentar
dan1el Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Du kommer til å like The Last Samurai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå