ljkhaeljfk Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg en Netshop 1557GLS. Hvor kan jeg finne oppdaterte drivere til skjermkort osv? På www.aopen.com finner jeg jo bare til 1557-G. Og i spesifikasjonene til denne står det at det er en annen pc. Hvilke drivere skal jeg innstalere, og hvor finner jeg disse? Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er G som er rette driverar for GLS maskina. MEN, dei stinkar (fordi dei er alt for gamle, 2003!), og du bør derfor anten laste ned Omega, eller legge inn dei normale Radeon driverane fra ATI med dette verktøyet. Enjoy! Lenke til kommentar
ljkhaeljfk Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Hva er best av de to da? Lenke til kommentar
SverreD Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Det er ikke store forskjellene mellom dem. Lenke til kommentar
Slaughter Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Såg i ein test at Omega er betre på litt lavare oppløysing, medan ATI er betre på høgare. Trur dette er ein minimal forskjell da, så det betyr nok lite. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå