Lightning Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Hei folkens. Har litt problemer med dvd avspilling på mitt 8500 kort. Problemet er at lyd og bilde ikke blir helt synkront. Tenkte først at det var lydkortet som det var noe gærnt med, men etter å ha byttet det er problemet der fortsatt. Har kjørt test av systemet med ati sin multimedia test...der kommer det frem at lydkortet ikke er helt klokkestabilt...men det er litt merkelig siden har nettopp kjøpt et nytt et...kan det være noe med skjermkortet? Ellers er ytelsen i wolfenstein ganske redusert...antakeligvis pga de nye driverne, hvilke drivere mener dere er best? Noen som kan hjelpe meg? Mvh Lightning Lenke til kommentar
Rafael Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Jeg er usikker på om det er skjermkortet. Personlig vil jeg heller tro at det er HK, men jeg tar sikkert feil. Hvilke drivere og hvilket OS bruker du? Du kan også spørre på forumet til http://www.rage3d.com Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 Hk'et jeg har er et Abit KG 7 lite og ellers kjører jeg win 2000 pro og bruker de nyeste driverne til ati; 6071. Hk'et er en mulighet, men hva med viadriverne?....har hørt at det har vært mye bugg med dem. Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 kansje trueform er på? i rtcw altså. Lenke til kommentar
P|ague Skrevet 26. mai 2002 Del Skrevet 26. mai 2002 Har du klokket prossesoren, på busen altså. For da ville lydkortet bli klokket også. Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Er lydkortet Creative? Sjekk om lydkortet bruker samme irq, prøv ev. å bytte PCI-port.. Lenke til kommentar
kindings Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Jeg har faktisk samme HK, men ett gammelt Radeon 32MB. Husk at du ikke ikke skal innstallere AGP driverne fra VIA, da bugger det sef. Du har AMD AGP port(nordbroen, tror jeg) og skal følgelig har de siste AGP driverne fra AMD. Disse finner du under support på: http://www.amd.com Lenke til kommentar
kindings Skrevet 27. mai 2002 Del Skrevet 27. mai 2002 Men du trenger VIA driverne for sørbroen, bare klikk vekk VIA AGP driver når du innstallerer dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå