Arco Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har et Chieftec Dragon (midi) kabinett som jeg kunne tenke meg å modde litt. Har tenkt å sette inn vindu i døra, vannkjøling og div. lys o.l. Lurer på om det er noen som har et slikt kabinett, og kan komme med tips og trix om hva som evt kan gjøres, bilder hadde også vært fint. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 se litt rundt omkring på "worklogs" delen du.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Beste du kan gjøre med en chieftec er å lydisolere den... bråker jo som f.. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 har dragoon maxi. Det første du burde gjøre er å skifte psu hvis du har mange ting inni der. Skiftet selv til en enermax og hører nå bare harddiskene for første gang på 3 år :-O Ellers er det jo bare å utvide hull til 120mm fra eksisterende 80mm, resten kan du tenke ut selv synes jeg. Hull i døra liker jo mange, hull med plexiglass mener jeg. Lenke til kommentar
plexiknut Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Beste du kan gjøre med en chieftec er å lydisolere den... bråker jo som f.. Er vel strengt tatt ikke kabinettet som bråker, men d du putter inn i d.. ikke sant? Endret 23. september 2004 av plexiknut Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Beste du kan gjøre med en chieftec er å lydisolere den... bråker jo som f.. Er vel strengt tatt ikke kabinettet som bråker, men d du putter inn i d.. ikke sant? Enig kabinettet lager jo ikke en lyd Lenke til kommentar
big_mama Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har et Chieftec Dragon (midi) kabinett som jeg kunne tenke meg å modde litt. Har tenkt å sette inn vindu i døra, vannkjøling og div. lys o.l. Lurer på om det er noen som har et slikt kabinett, og kan komme med tips og trix om hva som evt kan gjøres, bilder hadde også vært fint. Det blir bra hvis du pusser vekk den gamle lakken med sandpapir og lakker det på nytt. Lakka det uten å pusse vekk den gamle lakken og da satt ikke lakken ordentlig på. Skjær hull i sidedøra med stikksag eller dremmel. Bruk gjerne hullborr hvis du vil lage nye viftehull. Du kan jo også lakke frontdøra i en annen farge eller lakke i en annen farge inni kabinettet. For eksempel brønnene. Lykke til og bruk fantasien Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du lurer på hvem som har et slik kabinett?? Du burde heller lure på hvem som ikke har det DAL REKER Lenke til kommentar
Whinz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Du lurer på hvem som har et slik kabinett?? Du burde heller lure på hvem som ikke har det DAL REKER hehe.. den var god... tippper 80-90 % av norges befokning har chieftec kabinett.. PS: Har et selv bare at det er maxi tower Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Pockemon ruler! Edit: WTF Jeg har ikke skrevet det der, Fjerne automatisk innlogging Endret 26. september 2004 av Natrium Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Skulle tro at 80-90% har et. Har selv bestilt et, og nesten alle andre her i området har et. Men det kommer ikke mye lyd, selv om de er fulle at utstyr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå