SpecialUnit69 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Hei, som sagt i topic så trenger jeg nytt skjermkort. Jeg har NOK penger, men vil helst ikke ut med mer enn 1800-2200 spenn, siden jeg også har annet å oppgradere. Vil gjerne ha et som har GOD kjøling, for jeg planlegger å klokke litt med originalkjøler men ikke ekstremkjøle kortet. Uansett blir det en god oppgradering fra det nåværende GeForce 4 Ti4200 64MB Ellers går det i 512MB RAM (GeiL , hvis noen lurte)...P4 2,4 og et Asus HK (type gammelt og ukjent) PS: Jeg LIKER å spille, så kortet må kunne takle spill som FarCry, Doom3 o.l Ikke nødvenigvis på max grafikk, men grei nok. Takker for svar og tips Endret 23. september 2004 av SpecialUnit69 Lenke til kommentar
Raphaug Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Powercolor Radeon 9800PRO 128mb 256bit! Gidder ikke å hente link, men det selges på komplett.no,netshop.no osv. Pris 1800-2000kr Lenke til kommentar
KognitivKonstruktivisme Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg har i skrivende stund PowerColor Radeon 9800PRO og er fornøyd med det. Men orginale kjøleren bør byttes ut. Den har en tendens til å gå i stykker. Jeg kjøpte en ny kjøler fra microplex. Nå er kortet godt og stabilt og klarer DOOM3 på medium grafikk uten problemer Jeg har ikke klokket det opp, så det har potensiale til å klare enda mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå