curunir Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Etter jeg installerte windows på nytt er lyden på filmer mye lavere enn annen lyd på pc'n. Jeg har stilt alle volumkontroller til max. Og alt er iallefall koblet sammen på samme måte som før, men allikevel må jeg guffe opp lyden masse. Noen som har hatt tilsvarende problem? Kjører winxp sp1, integrert lydkort... Alle filmer har lav lyd. også i windvd/winamp... Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hva slags filmer? dvd, divx, xvid, mpeg ... Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Skru opp lyden :!: :!: :!: neida, instellert drivere til lyd kort? eller kanskje installerer sp2. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det høres ut som noen lyd-codecer som lager trøbbel. spesielt AC3 codecer kan ha litt lav lyd. Prøv å spill filmene med VLC media player. Den bruker signe egne codecer. Om lyden er normal da, er det noen codecer som tuller med deg. Lenke til kommentar
curunir Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Det gjelder alle typer filmfiler, og i programmene windvd, wmp og winamp hvertfall (har ikke flere filmprogs). HAr også funnet ut at lyden på mp3 filer i winamp ble en del lavere bare jeg startet wmp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå