Gå til innhold

Hvordan får man tak i gullnummer?


Anbefalte innlegg

2 ting:

 

1)

For tiden ligger siden gullnummer.no nede og det ser ut til at man ikke kan skaffe seg et bra nummer der på en stund til.

 

Vet ellers at qxl har egen kategori som heter gullnummer, men hvordan kan man ellers få tak i et slikt nr? Er det andre sider som gullnummer.no i drift?

 

2)

Hva mener dere er et nummer verdt tittelen gullnummer? Er f.eks 404 55 666 verdig nok?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette med gull og sølvnummer er ganske merkelig. Mange av numrene som selges er jo ikke lett å huske i det hele tatt!

 

Talkmore gav bort en del "Bronsenumre" når de startet opp, og mange av disse var jo meget enkle å huske. Mitt eget nummer (bronsenummer fra talkmore) er jo mye bedre enn mange av de såkalte "gullnumrene": 46 66 46 X6

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar

Fikk Gullnummer (tror i alle fall det er det, ikke helt sikker på definisjonen) gratis av Chess da jeg var en av deres første kunder for mange år siden. Sa til dem at jeg valgte deom som operatør forutsatt at jeg fikket bra telefonnummer. Går man til helt nye operatører kan man være så heldig at man får slikt.

 

Gullnummer er dog ikke bare en fordel, man får til stadihet opprigninger av folk som taster inn feil nummer til "viktige" personer...

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Ok. På tide med en oppklaring....

 

Prisene hos Telenor starter på 500,- Det er ønskenummer. Det vil si at hvis du har 77842546 som hjemmenummer kan du ØNSKE dette som mobilnummer. F.eks: 91742546. Man kan Ikke ØNSKE ett gullnummer til 500,-

 

Gullnummer er MINIMUM fire like siffer sist i nummeret. Prisene starter på 2500,-

Sølvnummer er tre like. Platinanummer er 5 like men de er sjeldne

Lenke til kommentar

Tar en oppklaring til jeg Mobilguiden666. :yes:

 

Det vil si at hvis du har 77842546 som hjemmenummer kan du ØNSKE dette som mobilnummer. F.eks: 91742546.

Dette forutsetter jo seff at nr er ledig...

 

Gullnummer er MINIMUM fire like siffer sist i nummeret. Prisene starter på 2500,- Sølvnummer er tre like. Platinanummer er 5 like men de er sjeldne

Telenor har ingenting som kalles sølv og platinanummer, det er kun ønske og gullnummer. Prisen er som du sier 2500.- for gull og 500.- for ønske.

Lenke til kommentar
Ok. På tide med en oppklaring....

 

Prisene hos Telenor starter på 500,- Det er ønskenummer. Det vil si at hvis du har 77842546 som hjemmenummer kan du ØNSKE dette som mobilnummer. F.eks: 91742546. Man kan Ikke ØNSKE ett gullnummer til 500,-

 

Gullnummer er MINIMUM fire like siffer sist i nummeret. Prisene starter på 2500,-

Sølvnummer er tre like. Platinanummer er 5 like men de er sjeldne

Nå er du så vidt jeg vet litt på bærtur.

 

Om en kunde vil ønske et nr i telenor sitt bestillingssystem, så kan han skrive inn 3 sifre, og får et nr basert på det.

 

Gullnr, så får han skrive inn 4 sifre, og maskina bygger på det. Man kan også få 10 helt tilfeldige gullnr, disse har ikke alle 4 like sistesifre, da de fleste av slike nr sannsynligvis forlengst er borte.

 

Om det er andre regler om man feks ringer telenor, det kan kanskje hende. Men en vanlig telenorforhandler har ikke flere muligheter enn dette.

 

Ønskenr koster 500,-, gullnr 2500,-.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...