ilex Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 firefox er forøvrig ubrukelig i mine øyne så lenge man ikke har sessions. hvis det kommer på plass er den enda et skritt nærmere opera, men fortsatt langt å gå. Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Poenget med Firefox er vel heller å gå unna Opera; enklest mulig! Jeg for min del syns Opera har for mye ... "jalla". Men smaken er som baken, delt på midten Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Bruk heller "Tabbrowser Preferences 0.6.11" Så vidt jeg kan se, støtter ikke Tabbrowser Preferences åpning av javascript-lenker i ny fane, noe SingleWindow gjør. Stemmer dette? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 hakke peil, aldri vært ett problem tror jeg? jeg har iallefall aldri merket noe (som kanskje tilsier at det gjør det da? ) Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 bare hold inne control å trykk på linken, da åpnes linken i ny tab Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 bare hold inne control å trykk på linken, da åpnes linken i ny tab Man kan også midtklikke, men så vidt jeg vet fungerer ikke dette på javascript-lenker. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 gi meg ett eksempel på en javascript lenke så jeg kan teste? Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 gi meg ett eksempel på en javascript lenke så jeg kan teste? Her er et eksempel: Gå inn her og klikk på Objectives (rett under overskriften for kapittel 1). Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Ang. den single window tingen... Var bare jeg som var tulling... Måtte bare sette litt options på selve extension'en... Sorry Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 gi meg ett eksempel på en javascript lenke så jeg kan teste? Her er et eksempel: Gå inn her og klikk på Objectives (rett under overskriften for kapittel 1). funka fint det, kom opp som popup vindu da...men funka fint det...(regner med at en slik link skal komme opp som popup da...) Lenke til kommentar
Legion Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 firefox er forøvrig ubrukelig i mine øyne så lenge man ikke har sessions. hvis det kommer på plass er den enda et skritt nærmere opera, men fortsatt langt å gå. sessions i firefox har eksistert lenge. se 'tabbrowser extensions' Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Hvorfor får jeg "Connection Killed!" hele tiden?? Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Denne her har sporet helt av.... Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sporet av... ja, men det er en fin diskusjon om tabbed browsing Singel Windows fungerer akkurat som jeg ønsker det her i 1.0P hos meg. Ang det med visning i sider er det ekstremt få sider som "vises feil" her hos meg. Opera er sånn sett mye verre. Lenke til kommentar
bergis Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 For dere som er i skiftemodus vil jeg også anbefale å prøve Maxthon. Rask, smidig og kanonbra. -KJ er ikke dette bare en "påbygging" av internet explorer, med samme svakheter men uten muligheten til å oppdatere sikkerhetshull? Kjell Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 For dere som er i skiftemodus vil jeg også anbefale å prøve Maxthon. Rask, smidig og kanonbra. -KJ er ikke dette bare en "påbygging" av internet explorer, med samme svakheter men uten muligheten til å oppdatere sikkerhetshull? Kjell 1. Ja. 2. Nei, for hvis enginen til IE blir oppdatert blir andre programmer som bruker den også det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Sporet av... ja, men det er en fin diskusjon om tabbed browsing Singel Windows fungerer akkurat som jeg ønsker det her i 1.0P hos meg. Ang det med visning i sider er det ekstremt få sider som "vises feil" her hos meg. Opera er sånn sett mye verre. også vises de ikke feil, de vises korrekt sånn W3C har definert det, det er IE som viser feil... Bare se en XHTML strict side med CSS (alt validert) i FF og så i IE...IE "versjonen" ser herpa ut i forhold.. Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 også vises de ikke feil, de vises korrekt sånn W3C har definert det, det er IE som viser feil... Det var derfor jeg skrev "vises feil" i gåsetegn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå