JR Ewing Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Heisann. Hentet mine splitter nye Logitech Z-2200 på posten i dag. Kom hjem, spent som en unge og satte opp stasen, for så å teste. Desverre får jeg ingen lyd. Men hvis jeg plugger inn et heasdset i fjernkontrollen, får jeg lyd som bare det. Har sjekket ledningene mange ganger, så jeg tror det må være noe feil? Er det noen som har en teori om hva jeg eventuellt har ghort feil, eller om det er noe feil med selve anlegget? På forhånd takk. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Ingen? Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kan hende du har satt lydutgangen på digital og ikke analog. Sjekk det, har du på analog vet jeg ikke. Hadde samme problem før, sånn fikset jeg det. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Prøv å koble settet til en annen signalkilde. F.eks en diskman eller en TV. Hvis lyden glimrer med sitt fravær der også, er det sannsynligvis noe galt med høyttalerene dine. Du har vel slått det på? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Alt er riktig koplet. Om jeg kopler høytalerne til en mp3 spiller, rakner fremdeles lyden. :/ Returnerer varen i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå