Nilsen Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Noen som veit hvor jeg får tak i den t-sjorta hvor det står "nei til fysisk aktivitet"? Lenke til kommentar
Caliber Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 (endret) Så også en fyr på byen med den fengende skriften "professional cyber athlete" på brystet....! Endret 12. oktober 2004 av Caliber Lenke til kommentar
am3k Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Så også en fyr på byen med den fengende skriften "vyber athlete" på brystet....! :!: God 1. Me like this one Lenke til kommentar
rlz Skrevet 16. oktober 2004 Del Skrevet 16. oktober 2004 Lattis, hadde på meg skjorta mi i gymmen og alle jentene var all liek: "Hva betyr fragged?". Lenke til kommentar
Romund Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg kan jo ordne slike t-skjorter lett som bare f*** :!: Trenger bare en printer osv.. Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 17. oktober 2004 Del Skrevet 17. oktober 2004 Jeg kan jo ordne slike t-skjorter lett som bare f*** :!: Trenger bare en printer osv.. Ja, eller du kan bare kjøpe den t-skjorten du har lyst på. Så bruker du resten av pengene på skjermkort eller noe, istedet for en skriver Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå