robstr Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Bynte å lure på om de bare hadde de i medium flott at de har litt større en det hadde blitt litt trangt kanskje. men kanskje man skal bestille en "I see fragged people" t-skjorte Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ja, fikk med meg at de hadde større enn medium. Ganske knotete løsning å ha hver størrelse i menyen istedenfor en drop-down-meny med størrelsene på hver t-skjorte-side. Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Likte dem ikke , men det er vel beregnet for "dagens ungdom" :-) Lenke til kommentar
jingt Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hehe. hadde vært kult med en t-skjorte hvor det sto" i <3 dead people" som hun i scary movie 2 Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Likte dem ikke , men det er vel beregnet for "dagens ungdom" :-) Jeg tror at målgruppen går under dagens ungdom ja. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Målgruppen er nok dagens ungdom og data-nerder som vi kalles av utenforstående mennesker ( OK, er selv 15år azza :lol: ) Overklokking.no T-Skjorten? Hvordan går det med den? Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Likte dem ikke , men det er vel beregnet for "dagens ungdom" :-) Du har tydeligvis ikke prøvd å gå med en "No, I won't fix your computer" t-skjorte på jobb Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Likte dem ikke , men det er vel beregnet for "dagens ungdom" :-) Du har tydeligvis ikke prøvd å gå med en "No, I won't fix your computer" t-skjorte på jobb hahahahh! hvor kan det kjøpes?! Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Likte dem ikke , men det er vel beregnet for "dagens ungdom" :-) Jeg er vel av dagens ungdom. Likte dem ikke heller. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 slår ikke t-skjortene til psilocybe, sitter med min "folkeaksjonen mot ord deling" deling Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hahahahh! hvor kan det kjøpes?! Den kan kjøpes på Thinkgeek. Perfekt til IT-folk og LAN-parties. Lenke til kommentar
insider Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 I dont work here - denne skal jeg kjøpe å gå med på jobben Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Seriøs g33k factor 1000 ! Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Hehe, noen av de var morsomme, men er trykket på forsiden eller baksiden ? Blir ikke så ekstremt nerdete hvis det er på ryggen, liksom Hva er fonten på f.eks. den datating linket ? Typewriter, terminal elns ? Du har sikert peil psilo ? Endret 26. september 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 kan dem ikke ha et GIF på ryggen på en skjorte da? hadde vært mye fetere... *trenger å komme meg ut å se verdenen* Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 slår ikke t-skjortene til psilocybe, sitter med min "folkeaksjonen mot ord deling" deling Selv digga jeg den "Hjelp! Jeg er omringet av smørkniver!" Lenke til kommentar
-swifty- Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Den der liker jeg best. Har tenkt på å kjøpe en slik t-skjorte lenge, men har aldri blitt. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 12. oktober 2004 Del Skrevet 12. oktober 2004 Min 'I see fragged people' ligger på postkontoret nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå