tundra Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 hvor justerer man blekkpatronene for min hp deskjet 940c? jeg vet jeg har gjort det før men nå finner jeg det ikke. har gått inn alle steder der jeg kan finne skriveren (properties osv.) Vet ikke om dette uansett vil hjelpe, jeg har visst fått noe feil på denna skriveren etter at jeg satte i nye jallapatroner fra inkclub. noen som har tips som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Lenge sidan med meg og men har du prøvd å starte utskriften. For så å trykke valg eller noko slikt? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 når jeg prøver å skrive ut en testside får jeg nå bare opp en melding der det står: There was an error found when printing the document "Test Page" to USB001. Do you want to retry or cancel the job? Tidligere fikk jeg opp noen andre meldinger der det sto at skriveren var fri for blekk, men det eneste alternativet som man kunne velge der var å avbryte utskriften. Det blinker rødt på skriveren min for tom blekkpatron, men de nye er satt i. Er de ødelagte da, eller er det noe å gjøre? Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Dersom all programvare er innstalert så skal du få valg om å justere/kalibrere patronene når du setter inn nye. Prøv supportsida til hp. 940c Lenke til kommentar
tundra Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 takk for tips. det var det jeg synes å huske fra tidligere patronutskiftninger, at det automatisk kommer opp et valg om justering. Det gjorde det ikke denne gangen, mulig det er noe feil med patronene. Noen andre her som har kjøpt patroner fra inkClub til hpskriver? Lenke til kommentar
tundra Skrevet 14. oktober 2004 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2004 fargepatronen jeg hadde kjøpt fra inkclub viste seg å være ødelagt. jeg tok kontakt med inkclub hvorpå de øyeblikkelig sendte meg en ny patron, som må nevnes var i orden. kjempebra kundeservice hos inkclub. fikk svar på min epost-henvendelse samme dag, og patronen lå i posten bare noen få dager etter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå