Gå til innhold

Kompletts definisjon av "prisgunstig"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en service av komplett! Synes det er veldig bra gjort av de webshop'ene som har egen bruker på hw forumet, tenk hvor mange av kundene deres som henger her! Denne saken her gjorde slik at Komplett nå ligger likt med netshop på lista mi.

Eneste jeg synes netshop er bedre på er pakketiden, men dette har vel kansje noe å gjøre med størrelse på butikk eller noe.

H.kon

Lenke til kommentar
Ha-ha, det her kommer vel til å ende med at vi selger alt til kostpris  :p

Vi fikser prisen på demoproduktet også (2.375,- inkl. mva), vent noen minutter så er det oppdatert, men skyld ikke på oss dersom noen kjøper den før deg  ;)

Med forbehold om at du ikke heter Eric Sandtrø, bør du printe ut denne tråden og forlange overtidsbetalt for i kveld! :thumbup:

Er ikke så sikkert det er lurt , enn om han må dekke mellomlegget :!: :!:

Lenke til kommentar

Hei igjen!

Det er ingen ting som tar så kort tid som man håper på. Selv burde vi "Komplett'ere" vært i seng for lengst. Dog slekter vi nok på en del av dere forumbrukere og sliter med "sitteforlengeforanPCensyndromet" :thumbup:

Vel, fra spøk til alvor (eller (h)alvor) om dere vil :p

På tide at også oss nettbutikker tar kvelden her, det er tross alt en dag for oss alle i morgen. PS: Webben er jo alltid oppe.

Snekkern: Ha en fortsatt fin kveld der oppe, hilsen SSJ :cool:

Lenke til kommentar

Jeg må si meg mektig imponert over Kompletts etterhvert økende evne til å følge med på forumet! Svært bra!

Flott dere skal ta opp dette med produsentene. Rart at de priser enkelte ting som nettopp dette såpass mye høyere enn andre land når prisene på elektronikk er forholdsvis bra allikevel i Norge.

For min del skal det være svært mye billigere eller noe som jeg ikke får tak i Norge før jeg kjøper dyrere elektronikk i utlandet. Vi har en del andre (bedre) rettigheter her i landet enn mange andre steder og jeg synes det er viktig å støtte norske sjapper.

Komplett,

Om mulig, hadde det vært fint om dere kommer med oppdatering på en evt. tilbakemelding fra produsenten. Synd om fortjenesten må ned i "krone-is"...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...