HellBoundGR Skrevet 12. mai 2002 Del Skrevet 12. mai 2002 Fikk min mobil hos Flexi-Data på lørdag.... Når eg gikk inn i kontakt listen var det 33kontakter!! som f.eks bestemor,Atle,Hjem Mobil,Hjem Hjem,Torstein Mobil +++++ Og når eg starter mobilen finner den telenor etter 2-3min, og etter 6-10min kommer det opp Intet Nett (eller Nød Rop) !!! Det er oxo en liten svart strek på skjermen!!! For å si det slik :` Eg kan ikke bruke denne mobilen! Den har vert brukt som eg såg med en gang.... Så hva synest dere! Eg har betalt for en ny vare! Og ikke en brukt som ikke funker...... Hva skal eg gjøre? Lenke til kommentar
HellBoundGR Skrevet 12. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2002 ja, får vel gjøre det :smile:) Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Hei HellBoundGR! Har du prøvd å notere nummera i kontakt lista og ringt til dei med ein annan mobiltelefon.. Kunne skikkert blitt ein artig samtale..:wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. mai 2002 Del Skrevet 14. mai 2002 Her har butikken helt klart tatt en spansk en. Prøvd og solgt deg en brukt telefon, send den tilbake og klag.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå