kuami Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Fikk adsl her om dagen og kom på nett med både Opera og IE6.0. Men så virker ikke IE plutselig lenger. Finner ingen sider/server/dns.... Hva pokker er galt??? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 slå av brannmurer. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Kanskje noe lumsk som har kommet inn på pc'en din Å deaktivere brannmuerer er jo ingen god løsning. Se heller på innstillingene i IE for oppkobling mot nettet, eller sett opera/mozilla som deafult browser og bruk den. IE er noe dritt "ekspertene" advarer mot.. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 eh downloadet IE6.0? den er inkludert i xp, så har du antakerlig ikke det. vis du har tilgang til windows xp, så ville jeg installert det. (nå kan ikke jeg så mye men jeg hper det kanskje hjalp noe) Lenke til kommentar
b21a Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Verktøy-alternativer for internett-tilkobling-LANinst. hak av for identifiser instillinger automatisk. Hvis du bruker en eller annen <edit>ppoe protokoll må du inn der og fjerne "bruk proxy" Endret 24. september 2004 av b21a Lenke til kommentar
kuami Skrevet 24. september 2004 Forfatter Del Skrevet 24. september 2004 Puh....problemet er løst. Sjekket flere internasjonale forum og kom til denne løsningen etter utallige instillingsforsøk i "tilkoblinger". Som hos mange andre er min xp/ie 6.0 populær blandt "tullinger". Kode ord: AdWare, SpyWare, Hijack programmer etc. En av disse type programmer sperret for oppkobling. Kjørte et program som heter CWShredder (146kb), og vips så var alt i orden. Skulle så kjøre AdWare for å fjerne mer....men etter den startet så ble XP restartet etter 60 sek. Av et mal/spy/ad-ware el. program selvfølgelig!!! Hvis dette skjer under kjøring av Adware, gjør følgende: Klikk Start/kjør - og skriv "shutdown -a" - enter - innen 60 sek. AdWare skulle da virke neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå