FlexGym Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 er mobilen oppdatert k700i? hvor ser man det. min sluker strøm bruker den mer strømm om blåtann står på?aktiv? Lenke til kommentar
Dr.Greve Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 * = stjerne < = pil venstre > = pil høyre For å komme inn i servicemenyen trykker du: >*<<*<*, så går du inn på serviceinfo og programvareinfo. Står det R2A, har du den gamleste versjonen. Står det R2l, har du en oppdatert telefon. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 Jeg har en gallem .r2a (6) som solgte meg den sa att de hadde fått en oppdatert sending fra sony , hvordan får jeg oppdatert den uten å bruke kabel? har kun blåtann til pcen. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 5. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2004 (endret) Slettet, forumet hang seg, (ikke med galge) Endret 5. desember 2004 av FlexGym Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 5. desember 2004 Del Skrevet 5. desember 2004 det går ikke over bluetooth, du må ha en spessiell kabel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå