Rockmann Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Er det verdt og bruke ? kunne noen gi link til spiller og konverterer ? På forhånd takk Lenke til kommentar
-imen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Ja, det blir helt ok lyd og .ogg filene tar lite plass også. Siden du er så slapp at du ikke gidder å google selv så er jeg så snill at jeg gjør det for deg. Link til ogg spilleren Link til dbpoweramp som kan konvertere de til ogg filer Codec til abpoweramp slik at dbpoweramp kan konvertere filene til ogg filer Håper jeg har gjort alt rett nå da... Hvis ikke kan du alltid klare å google litt selv da Endret 23. september 2004 av Simen_1987 Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Ja, det blir helt ok lyd og .ogg filene tar lite plass også. Siden du er så slapp at du ikke gidder å google selv så er jeg så snill at jeg gjør det for deg. Link til ogg spilleren Link til dbpoweramp som kan konvertere de til ogg filer Codec til abpoweramp slik at dbpoweramp kan konvertere filene til ogg filer Håper jeg har gjort alt rett nå da... Hvis ikke kan du alltid klare å google litt selv da tusen takk eneste som var jeg var sliten hehe orka ikke, men tenkte noen her hadde greie på det og i tillegg så får også andre nytte av det Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Jeg skal prøve det på min SX1 så snart som anledningen byr seg Lenke til kommentar
nag-sinn Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Har ikke ogg playeren noen equalizer funksjon som kan sette opp bassen litt, lyden var helt Lenke til kommentar
-imen Skrevet 26. september 2004 Del Skrevet 26. september 2004 Rockmann: har du fått det til å fungere? nag-sinn: nei, ogg playeren har ikke noe equalizer funksjon... Lenke til kommentar
Rockmann Skrevet 26. september 2004 Forfatter Del Skrevet 26. september 2004 (endret) Rockmann: har du fått det til å fungere? nag-sinn: nei, ogg playeren har ikke noe equalizer funksjon... har fått det til jeg halverte størrelsen og hører litt forskjell men ikke så mye så det er flott Endret 27. september 2004 av Rockmann Lenke til kommentar
Andreas2k Skrevet 28. september 2004 Del Skrevet 28. september 2004 (endret) Fant ut av problemet Endret 28. september 2004 av Andreas2k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå