Joachim_F Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Sega og Sports Interactive har nylig kunngjort den europeiske utgivelsesdatoen for Football Manager 2005, det neste spillet fra skaperne av Championship Manager. I tillegg er det dukket opp en betademo av spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
ttt Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 blir spennade å sjå kven som slår best ann av FM og CM. CM nok ein liten fordel i navnet, pluss at det vert gitt ut før. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 blir spennade å sjå kven som slår best ann av FM og CM. CM nok ein liten fordel i navnet, pluss at det vert gitt ut før. CM har IKKE blitt utgitt før. Dette er en feil folk som ikke er ordentlige inne i CM-miljøet gjør. CM som blir utgitt av Eidos er et helt nytt spill. Det eneste som er kjent er selve navnet - championship manager. FM2005 derimot, er det gode gamle CM men med nytt navn. Samme (oppdaterte) kode, og databasen fra de tidligere CM-spillene. Satser på at FM2005 blir bra...! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Blir nok FM2005, bare så synd det er så lenge til 5.11. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 FM blir nok kjempe bra. Digger demoen alt, bare synd den ikke varer lengre enn til 12 januar. Men cm må testes det også, men frykter det blir like urealistisk som tcm. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 blir spennade å sjå kven som slår best ann av FM og CM. CM nok ein liten fordel i navnet, pluss at det vert gitt ut før. CM har IKKE blitt utgitt før. trur du misforsto det eg skreiv. pluss at det vert gitt ut før. eg sa ikkje at det har komt ut før, men at cm5 kjem i butikken før fm. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har lastet ned demoen nå, men når jeg skal installere får jeg bare spm. om å installere MSN 6.0 ??? Hva skjer egentlig ? Lastet ned demoen på SIGAMES.COM så den burde vel være ekte. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har lastet ned demoen nå, men når jeg skal installere får jeg bare spm. om å installere MSN 6.0 ??? Hva skjer egentlig ?Lastet ned demoen på SIGAMES.COM så den burde vel være ekte. Det var da veldig rart, var ikke borti det. Lastet ned fra samme side. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Lastet ned demoen fra filefront også. Det samme skjer når jeg skal installere den. Prøver bare å installere MSN 6.0 ?? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Gjør det, kan jo hende at det hjelper. Men kan jo egentlig ikke se noen sammenheng for å si det sånn Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har jo MSN 6.2 fra før. Hvis jeg må installere 6.0 for å spille demoen så dropper jeg det. Det gidder jeg ikke. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Har også msn 6.2, blir jo ikke veldig mye klokere av det for å si det sånn. Kommer du ikke noe videre etter at den spør om msn 6.0? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 (endret) Svarte... dobbeltpost. Endret 27. september 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Kommer ikke noe videre nei....hmmm. Dette er merkelig greier altså. Skjønner ikke hvorfor dette skal ha noe med MSN å gjøre. Har lastet den ned 3 ganger nå. Det samme skjer. Lenke til kommentar
tmbn Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 Kopierte FM demoen til en tom mappe. Da gikk det. Mappen som den allerede lå i inneholdt mange installasjons filer fra andre programmer. Den kjørte sikkert en av de andre istedenfor. Greit å vite hvis andre får samme problem. Ellers må jeg si at jeg ikke er særlig imponert over spillet. Få fornadringer i forhold til forrige versjon. Men, siden dette er kun en demo så håper jeg på større overraskelser når spillet kommer. Ellers blir det Championship Manager som jeg kjøper istedenfor. Så langt veeeldig skuffa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg