NERV Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Har Nero 6.xxx, og ønsker å brenne mpeg filer. Når jeg velger lag dvd film og flytter ønskete filer til brenne kolonnen forblir brenne ikonet grått/innaktivt. Med andre ord får jeg ikke brent filene. Noen som hvet hvorfor, eller som hvet om et brenneprogram som brenner Mpeg til DVD? Ps. Er det mulig å brenne VMW til DVD også? Lenke til kommentar
Advanced Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det er fordi Nero Brener ikke MPEG filer som dvd filer. DVD filer er opprinnelig Vob filer. det som går ann er å brenne MPEG filene ut som data CD/DVD Lenke til kommentar
NERV Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Det er fordi Nero Brener ikke MPEG filer som dvd filer. DVD filer er opprinnelig Vob filer.det som går ann er å brenne MPEG filene ut som data CD/DVD Jeg har masse mpeg filer å hadde håpet å kunne brenne de på DVD plater, gjerne i vcd kvalitet, for å spare tid. Er det ingen måte å gjøre det på? Fines det et mpeg til vob program? Lenke til kommentar
KyusS Skrevet 1. oktober 2004 Del Skrevet 1. oktober 2004 (endret) Fullversjonen av Nero inneholder en modul som heter Nerovision Express. Denne modulen kan benyttes til å konvertere og brenne videofiler (.avi og .mpg) til avspillbare DVD plater. Fungerer ypperlig for min del. Endret 1. oktober 2004 av KyusS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå