bachmann Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Jeg har akkuratt satt en ny harddisk i maskinen, dvs jeg har byttet ut en gammel harddisk med en ny. Når jeg restarter maskinen finner jeg ikke harddisken, hva kan jeg gjøre??? Endret 23. september 2004 av bachmann Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Alle nye disker må partisjoneres og formateres. Lenke til kommentar
bachmann Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 Ok så jeg kan bruke feks ultimate boot cd?? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Ja det kan du nok, men Windows har naturligvis innebygde programmer for slikt. Hvis det er snakk om den eneste disken så skal du installere Windows, da booter du CDen og tar alt derfra. Hvis du allerede har Windows installert og dette er en ekstra disk så skal du bare høyreklikke på My Computer og velge Manage. Da finner du veien til Disk Manager. Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 det beste å letteste er nokk å bruke program fra produsent til dette, f.eks har du en Maxtor så bruker du MaxBlast 3 som du finner på sidene til maxtor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå