TanglewoodD Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hei Jeg hadde et Power color 9800pro, skikkelig greit kort, men ikke bra nok, så jeg ville klokke minne og core`n mer så jeg hadde en greit vifte å sånn, men da jeg satt på minne kjølere så kortslutta kortet for den ene minne kjøleren hadde sklidd intill en mettal gjenstand på kortet, det var 2200,- midt i dass, så nå skal jeg kjøpe meg 9600xt Noen som har opplevd noe i denne retningen? Mvh Stian_A Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 eh... satte du på ramsinks med kortet i og strømmen på? Lenke til kommentar
StepOw Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Kan jo hende du får nytt om du bare sender det inn der du kjøpte det... Det er verd et forsjøk, bare finn på en teit unskyldning.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 jeg gjorde nesten det samme på mitt 9700pro har 9600se jeg :!: Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Hvis det ikke er limrester på kortet så er det vel bare å prøve seg med en sånn "det slutta plutselig å virke" unskylding Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 det er faktisk svindel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå