JiMmY3200 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) eg leverte min data inn på verksted fant ikke feilen med cpu varmen(60c') de sa eg hadde ikke viften helt inntil cpu kjernen eg ville kalt de FLAUSE så dere som har store vifter og sånt vær veldig sikker på og legge den ordentligt inntil. eg tenkte hvis det var noen her som hadde gjort den samme tabben så skriv her. kanskje det jeg har opplevd kan være til nytte for andre som har dette problemet. Endret 23. september 2004 av JiMmY3200 Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Hva med en litt mer informativ tittel?? Du mener vel avstand mellom kjøleren og prosessorkjernen (man setter jo ikke selve vifta rett oppå kjernen) Men jeg kan ikke si at jeg selv har vært så uheldig å ha gjort dette. Lenke til kommentar
JiMmY3200 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 okay eg skal skifte overskriften men ikke vær så negativ da. Lenke til kommentar
JiMmY3200 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 nei eg klarer ikke og skifte overskrift Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 nei eg klarer ikke og skifte overskrift Velg edit på det første inlegget, og så kan du endre tittel helt øverst. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) her ble det vist en dobbelt post Endret 23. september 2004 av Thorsen Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Eh? Det går jo ikke an å feste kjøleren så den ikke er inntil prosessoren da. Eller er jeg for dum til å klare det? Lenke til kommentar
JiMmY3200 Skrevet 23. september 2004 Forfatter Del Skrevet 23. september 2004 det er noen vifter som er ander ledes når det gjelder montering. Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Fikk ikke mye fornuft ut av denne lange settningen trådstarter kommer med og ber pent om at vedkommende omformi\ulerer seg lit slik at man kan forstå problemet. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Tåden ble stengt først, men trådstarter endre topicet i siste liten og dermed rettet han tråden sin Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Ja, akkurat det skjedde med mammas pc.... jeg vettu.. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Tåden ble stengt først, men trådstarter endre topicet i siste liten og dermed rettet han tråden sin Den tappre JiMmY3200 reddet posten i siste sekund fra den "mørke" moderatoren. Ser ikke helt poenget med denne posten, nei har aldri gjort den tabben. Har alltid en indre frykt når jeg jobber med (nytt) datautstyr. Jeg har vært redd for alt. Jeg har ikke glemt en minste ting. Derfor lever min overklokkede og vannkjølede sjefsPC og reserve pcene med - i beste velgående. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 hæ? Hva var egentlig problemet med pc'n din? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå