Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Denne her ser ut til å være den billigste som både skriver og leser på mmc kort. Stemmer det eller finnes det en billigere? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Denne er billigere: http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=300668&cks=PRL Har forgjengeren selv, og er fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 (endret) Det skal være kortleser OG skriver... Den der kan vel kun lese? Endret 23. september 2004 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det skal være kortleser OG skriver... Den der kan vel kun lese? Jeg skriver til mine CF-kort nærmest på daglig basis, så det tviler jeg sterkt på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det skal være kortleser OG skriver... Den der kan vel kun lese? Jeg skriver til mine CF-kort nærmest på daglig basis, så det tviler jeg sterkt på. Ok, da så. Denne er veldig billig da, kan den skrive til MMC kort? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 23. september 2004 Del Skrevet 23. september 2004 Det skal være kortleser OG skriver... Den der kan vel kun lese? Jeg skriver til mine CF-kort nærmest på daglig basis, så det tviler jeg sterkt på. Ok, da så. Denne er veldig billig da, kan den skrive til MMC kort? Jeg så MMC på spesifikasjonene, så det vil jeg anta at det da stemmer. Kan legge til at jeg ikke hørt om kortlesere som kun er i stand til å lese minnekort, men ikke legge til informasjon. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Okei, da går jeg for den. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå